۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۵۳۳۲۲۷
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد:

هدف از تحریم سپاه، تضعیف موجودیت جمهوری اسلامی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با اشاره به طرح تروریستی خواندن سپاه پاسداران، گفت: دشمن با تحریم این نهاد مقدس، موجودیت جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است چرا که امام فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود.
حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک صبح امروز در حسینیه شهدای این شهرستان با بیان اینکه دشمن در حوزه عملیات روانی و رسانه به دنبال تصویر سازی دوگانگی و دو صدایی در درون نظام جمهوری اسلامی است، گفت: آنها بر این باورند که یک صدا به ایستادگی مقاومت بر اصول و صدایی دیگر به دنبال سازش است.

وی با اشاره به هشدارهای رهبری و توصیه ایشان به وحدت، همدلی و انسجام، افزود: دوقطبی دروغین و کاذب را در رادیوها و تلویزیون‌ها و رسانه‌های گوناگون تبلیغ می کنند یعنی دو دستگی‌ که با همدیگر دشمن هستند و علیه هم تلاش می کنند.

مسؤول امور روحانیون سپاه قرچک اضافه کرد: تنها دو قطبی موجود در کشور، دو قطبی انقلاب و استکبار است که تفاله‌های بازمانده‌ی دوران غلبه استکبار و رهروان آنها با انقلاب مخالفند اما قاطبه‌ ملّت ایران، انقلابی، علاقه‌مند به نظام اسلامی، عاشق امام و خاطرات امام هستند.

وی با ابراز اینکه باید هوشمندانه سناریوهای نظم سلطه و صهیونیسم را پیش بینی و خنثی کرد، افزود: امروز همگان از هرچه بر هم زننده وحدت ملی و اتحاد و همدلی است بر حذر باشند.

تنها دو قطبی موجود، دو قطبی انقلاب و استکبار است

حجت الاسلام عبدالله پور با اشاره به سفارشات رهبر معظم انقلاب به مسؤولان، سیاسیون و شخصیت‌های سیاسی تأکید کرد: باید مراقب بود آنچه خواست دشمن است انجام نگیرد.

وی با اشاره به طرح تروریستی خواندن سپاه پاسداران، تصریح کرد: دشمن با تحریم این نهاد پاک و مقدس نظام اسلامی موجودیت جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است چرا که با توجه به فرموده امام راحل موجودیت جمهوری اسلامی در گروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کارشناس سیاسی مطرح کرد: ملت شهید پرور ایران اسلامی و مسؤولان دلسوز نظام یک صدا به حمایت از این نهاد مقدس و جهادگر و انقلابی در همه عرصه ها به پا خواستند و بار دیگر نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

وی با برشمردن اوصاف نیروهای انقلابی، آنها را مصمم، بصیر، مقاوم، سازش ناپذیر، استکبار ستیز، معتهد به انقلاب، ارزشها و اسلام ناب دانست و گفت: آنهایی که می گویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند؛ حزب‌اللّهی‌ها را میگویند تندرو، میانه‌رو هم کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد.

این مقام مسؤول در پایان با اعلام اینکه در ملّت ایران هیچ‌کس طرف‌دار وابستگی به دشمن نیست، اظهار داشت: گاهی غفلت می شود، لغزش به‌وجود می‌آید و اشتباه می شود امّا قاطبه ملت طرف‌دار و دنباله‌روِ انقلابند./804/پ202/ب1

ارسال نظرات