۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۳۳۲۵۸
آیت الله علما:

حمایت از تولید داخلی نیازمند افزایش کیفیت محصولات است

آیت الله علما با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی و خرید تولید ملی نیازمند افزایش کیفیت محصولات است، گفت: مردم هرگاه با محصول با کیفیت خوب و قابل اطمینان روبه رو شوند قطعا از این محصولات استقبال خواهند کرد.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر کل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد استان کرمانشاه ابراز داشت: حمایت از تولید داخلی و خرید تولید ملی در صورتی محقق می شود که کیفیت محصولات افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم خواهان حمایت از تولید ملی هستند و اما این گسترش فرهنگ نیازمند بالا بردن کیفیت محصولات است و اگر کیفیت محصولات افزایش یابد قطعا مردم نیز از خرید کالای ایرانی حمایت خواهند کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید مهمترین هدف سازمان استاندارد، بالا بردن کیفیت محصولات باشد و برای بالا بردن کیفیت از تولیدکنندگان داخلی حمایت صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم هرگاه با محصول با کیفیت خوب و قابل اطمینان روبه رو شوند قطعا از این محصولات استقبال خواهند کرد.

آیت الله علما مطرح کرد: رعایت استاندارد در محصولاتی که با جان انسانها در ارتباط است از اهمیت بالاتری برخوردار است و باید در رعایت استاندارد چنین محصولاتی حساسیت بیشتری به خرج داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه ای همگانی است و باید تولید کنندگان با بالا بردن کیفیت محصولات و مردم با خرید کالای با کیفیت داخلی به بهبود اقتصاد کشور کمک کنند.

گفتنی است در این دیدار محمودرضا نیازی مدیر کل اداره استاندارد استان کرمانشاه نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات