۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۳۳۲۸۴
از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

مجلس ختم فرزند علامه شیخ شوشتری برگزار شد

مجلس ختم فرزند علامه شیخ شوشتری با حضور نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
مجلس ختم فرزند علامه شیخ شوشتری مجلس ختم فرزند علامه شیخ شوشتری مجلس ختم فرزند علامه شیخ شوشتری مجلس ختم فرزند علامه شیخ شوشتری مجلس ختم فرزند علامه شیخ شوشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مجلس ختم فرزند علامه شیخ شوشتری پیش از ظهر امروز، به همت نماینده ولی فقیه در خوزستان و با حضور علما، فضلا، روحانیان، مسؤولان نظامی و انتظامی در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

این مجلس با قرائت آیات قرآنی و عزاداری و سینه زنی آغاز و در ادامه سخنرانان مدعو به سخنرانی پرداختند و در پایان، بیانیه تقدیر و تشکر از سوی خانواده مرحوم صادر شد و در همین رابطه برخی شخصیت ها و حوزه های علمیه نیز مراسم ختمی را در ظی هفته جاری برگزار خواهند کرد.

در همین رابطه آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه دکتر محمدعلی شیخ (فرزند علامه محمدتقی شوشتری) گفت: مرحوم شیخ از بزرگان و فضلای استان که در چندین دوره نماینده مردم شهرهای شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: مرحوم شیخ انسانی متواضع و خادم مردم و علم و فضیلت بود که عمرشان را در راه خدمت به اسلام و عمر به سر برد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: مجلس ختم مذکور به همت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شده است.

لازم به ذکر است پیکر محمدعلی شیخ فرزند علامه شیخ شوشتری 27 آبان با حضور آیت الله موسوی جزایری، علما، فضلا و مسؤولان استانی در شوشتر تشییع و به خاک سپرده شد.

مرحوم محمدعلی شیخ نماینده اسبق شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و استاد نمونه کشوری بود که به دلیل بیماری و کهولت سن در بیمارستان پارسیان تهران بستری و در 23 مهرماه به رحمت خدا پیوست./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات