۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۳۳۳۱۲
با حضور خانواده شهدای مدافع حرم؛

سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دارالحدیث برگزار شد

سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با حضور و تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای گمنام دارالحدیث برگزار شد.
 سالگرد تدفین شهدای گمنام دارالحدیث

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دارالحدیث ظهر امروز با سخنرانی و روایتگری حجت الاسلام محمدباقر نادم و مداحی حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد.

براساس این گزارش این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر در مزار گلزار شهدای دو شهید گمنام مؤسسه علمی فرهنگی درالحدیث با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 در بخش دیگر این مراسم، مجری برنامه به سرودن اشعاری در وصف شهدای گمنام پرداخت و پس از آن حجت الاسلام نادم به بیان نکاتی درباره شهدا و بازگو کردن خاطرات آن ها پرداخت.

این روحانی راوی سیره شهدا با اشاره به این که برخی شهدا در بالاترین سطوح علمی و فقهی بودند، گفت: بصیرت شهدای دفاع مقدس بی بدیل بود و این ویژگی ها را از قرآن کریم و اهل بیت(ع) آموخته بودند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: شهادت گرفتنی نیست بلکه لطفی از سوی خدای متعال است که شامل حال افرادی می شود که این ظرفیت را در خود ایجاد کرده باشند.

پس از سخنان حجت الاسلام نادم، از پدر شهید مدافع حرم «سید سجاد روشنایی» و همسر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» تقدیر به عمل آمد و پدر شهید روشنایی به تبیین وصیت نامه فرزند شهید خود پرداخت.

در بخش پایانی این مراسم حجت الاسلام یاسین حسین آبادی به روضه خوانی و مداحی پرداخت.

گفتنی است سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از سوی دانشگاه قرآن و حدیث و معاونت فرهنگی و هنری این مؤسسه برگزار شد./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات