۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۳۳۳۲۲
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

قرآن کریم هدایتگر ابدی است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قرآن هدایتگر ابدی است گفت: تمسک به قرآن کریم سبب پیروزی و عزت مسلمانان می شود همانگونه که امام راحل و بزرگان دین با توسل به آیات قران کریم به جایگاهی رفیع دست یافتند.
حجت الاسلام صادق ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ظهر امروز در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های پایور و وظیفه نزاجا ابراز داشت: قرآن کریم کتابی کامل و جامع و بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: معجزه این کتاب آسمانی این است که با گذشت 1400 سال همچنان پاسخگوی نیازهای بشریت و هدایتگر مردم به صراط مستقیم است.

وی در ادامه مطرح کرد: قرآن هدایتگر ابدی بوده و برای دستیابی به سعادت باید در آیه به آیه این کتاب آسمانی تدبر کرد و با آیات قرآن مأنوس شد.

حجت الاسلام ایرانی اظهار داشت: انس با قرآن انسان را از آتش دوزخ در امان نگه می دارد، باید گوشت و پوست و خون آدمی با آموزه های قرآنی عجین شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن کریم سبب پیروزی و عزت مسلمانان می شود همانگونه که امام راحل (ره) و بزرگان دین با توسل به آیات قران کریم به جایگاهی رفیع دست یافتند.

این مسؤول یادآور شد: قرآن بال پرواز انسان بوده و در جهان امروز نیاز مبرمی به آموزه های غنی قرآنی احساس می شود بنابراین باید از هدایت قرآن بهره مند شد.

حجت الاسلام ایرانی در پایان عنوان داشت: تردیدی در هدایتگری قرآن کریم نیست زیرا قرآن کلام خداوند متعال است و از ابتدای نزول قرآن هیچ کس نتوانسته حتی آیه ای همانند قرآن بیاورد بنابراین باید آیات قرآن را مورد تدقیق قرار داده و آموزه های غنی آن را در زندگی بکار بست./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات