۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۳۳۴۸۰
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری در پیامی به روحانی؛

اکنون گویی امیدی به آن تدبیر وعده داده شده نیست

حجت الاسلام صالحی، مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با صدور پیامی خطاب به رییس جمهور از برخی سیاست های دولت انتقاد کرد.
حجت الاسلام سیدجلال صالحی مازندرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری امروز با صدور پیامی خطاب به رییس جمهور از برخی سیاست های دولت انتقاد کرد.

متن کامل این پیام که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح ذیل است.

اگر بگویم دولت اول روحانی از مسجد جامع ساری جان گرفت، سخن به گزافه نگفته ام و اگر بگویم که یکی از تاثیرگذارترین استانها در شکل گیری آرای قوی و حداکثری دولت دوم روحانی مازندران بوده است باز راه به بی راه نبرده ام. اما سهم استان مازندران در مدیریت عالی استان در دولت یازدهم  تدبیر نبود و اکنون نیز گویی امیدی به آن تدبیر وعده داده شده نیست. 

در ادامه این پیام آمده است، مدیریت عالی استان، استانداری که آرام و بی صدا در عین مخالفتها و انتقادها بجای کار تنها به لابی با پایتخت مشغول بود اکنون هم آرام و منفعل به خوابی راحت رفته و رویاهای 4 سال آینده اش را به سرنوشت مازنی ها سنجاق زده است.  

این پیام می افزاید؛ این انفعال را کارگزاران دولت رئیس جمهور روحانی مقصرند که چهارسال صدای فعالین اجتماعی و سیاسی و علماء و روحانیون مازندران را شنیدند که ای ایها الناس این مرد دردی از مشکلات و معضلات این استان حل نکرده و نمیکند. استانی که این همه نیروی کاربلد، جوان و تحصیلکرده دارد چرا باید رتبه های اول بیکاری، طلاق و اعتیاد کشور را درو کند!  

در ادامه این پیام آمده است؛ زمان تغییر استانداران که رسید خوشحال بودیم که عزمی برای تغییر حاصل آمد و مازندران نیز از این خواب غفلت انفعال بیرون خواهد آمد و مدیریت عالی استان نیز چنان که این چند روز علاقه خود را به ورزش صبح گاهی نشان داده زمان بازنشستگی خود را به ورزش همگانی می پردازد و اجازه می دهد مازندران هم از این دوباره ایران رییس جمهور هوایی تازه بخورد. 

حجت الاسلام صالحی در ادامه پیام خود آورده است؛ مازندران و جوانانش از تعصب و توان بسیار برخوردارند و در عرصه های علمی، اجتماعی و ورزشی کشور و دنیا خوش می درخشند اما آقای استاندار شما برای آنها چه کرده ای! 

اینک بعد از 4 سال از غیرت و تلاش ورزشکاران مازندران به ما گوش زد میکنید! 

ما خوب میدانیم که جوانانمان چه همت و غیرتی دارند،  این شمایی که چهار سال در خواب غفلت انفعال فرصت سوزی میکنید و جوانان ما پشت سد حُب جاه شما ایستاده اند. 

مردم را دعوت به رهایی از چاقی و افزایش وزن با ورزش صبحگاهی فرموده اید! 

مردم ما چگونه از فربهی و تنبلی و کرختی نمایندگان عالی دولت در استان رهایی یابند این را به مردم بگویید! 

ان شاالله بزودی در دوران بازنشستگی هم وقت ورزش صبحگاهی دارید و هم زمان موعظه کردن! 

پیش گوش شما همین چند روز پیش و در همین ورزشگاه داراب که شما در یک شو تبلیغاتی از نام ورزش سو استفاده کردید جوانان مازنی در قالب تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری نایب قهرمان ایران شده اند، شما کجا بوده اید؟! 

چرا یک بار سراغی نگرفته اید و تلاشی برای کم کردن کمبودها نداشته اید که حالا توصیه بر تلاش بر رفع کمبودها می کنید..... 

مقام عظمای ولایت امام خامنه ای خوب فرموده اند.... این بشود بشودها..... چه کسی باید انجام دهد خود شما چهار سال نماینده دولت در مازندران بوده اید چه کرده اید برای ورزش این استان! 

آیا سهم مازندران از صنعت، کشاورزی و رفاه این است؟! جزء اینکه صنعت و کشاورزی به نابودی رفته؟!

آیا سهم جوانان مازنی از تمامی عرصه هایی که می توانند با کمی حمایت بدرخشند این است؟! 

مردان و زنان با تعصب، پرتلاش و غیور مازنی از دولت آقای روحانی بیشتر از اینها انتظار داشتند و دارند. 

آقای رییس جمهور پاهای خسته شالیکاران مازندران، همت ورزشکاران مازندران، چشمان پر امید اساتید دانشگاههای مازندران، کسبه پر امید این استان، زنان نو اندیش این دیار از شما تغییر در مدیریت عالی دولت در استان می خواهند.  

ما را به تدبیر ربیع تان امید نیست! ما  خود از پس زمستانهایمان بر می آییم. آقای مدیریت ارشد استان حوزه های علمیه صاحب دارد آن هم امام زمان " روحی له الفداء" هست خود حضرت به حوزه ها عنایت دارند ولی شما تو این چهار سال نشد و به خودتان زحمت ندادید که یک دیدار با علماء، بزرگان و روحانیت حوزه های علمیه داشته باشید. ولی این را بدانید چرخ و فلک روز گار در حال چرخیدن هست. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته/۹۵۰/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات