۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۳۳۵۲۹
در راستای ارتقای تولیدات مرتبط با مکتب اهل بیت صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری رسانه ای بین دو شبکه جهانی الاهواز و ثامن

تفاهم نامه همکاری رسانه ای میان دو شبکه جهانی الاهواز و ثامن در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و انعکاس مطلوب تر برنامه های مرتبط با مکتب اهل بیت(ع) منعقد شد.
شبکه الاهواز

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، شبکه ماهواره ای الاهواز در راستای گستردگی فعالیت ها، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و انعکاس مطلوب تر برنامه های مرتبط با مکتب اهل بیت(ع) تفاهم نامه ای را با شبکه جهانی ثامن منعقد کرد.

این تفاهم نامه با حضور علیرضا معاونیان، مدیر شبکه جهانی ثامن و حجت الاسلام و المسلمین پیمان علی نژاد، مدیر شبکه ماهواره ای الاهواز منعقد و در آن اهداف، موضوعات و نمایندگان دو شبکه مشخص گردید.

براساس این گزارش، اهداف این تفاهم نامه براساس، ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات به منظور خدمات رسانی بیشتر به مکتب اهل بیت علیهم السلام و نیز پیشبرد اهداف جبهه ی بزرگ انقلاب اسلامی و خط مقاومت در منطقه است.

همچنین بهره مندی از توانمندی ها، ظرفیت های متقابل در جهت ارتقای دانش تخصصی و افزایش مهارت انسانی از دیگر اهداف تفاهم نامه منعقد شده میان شبکه ماهواره ای جهانی الاهواز و شبکه جهانی ثامن است.

براساس این گزارش، موضوعات تفاهم نامه منعقد شده میان طرفین عبارتند از: آموزش نیروهای انسانی، برگزاری دوره ها و کارگاه های دانش افزایی، ارائه خدمات مختلف تولیدی اعم از فنی و محتوایی، ارتقاء استانداردهای تولیدی و خلق برنامه های مشترک، تبادل محصولات و بهره گیری کامل از آرشیو تولیدات و برنامه های تأمینی، همکاری در راستای ارتقاء گرافیک و هویت بخشی در این زمینه، پیش بینی تسهیلات برای تأمین محتوا و منابع و چرخه تولید متن رسانه ای و همچنین دسترسی به شخصیت ها و ظرفیت های جدید سازنده در داخل و خارج از کشور هستند.

همچنین همکاری در جهت تبلیغ کلی و جزئی فعالیت های طرفین در فضاهای در دسترس اعم از مجازی و مکتوب، حرکت در مسیر کمپین های تبلیغاتی، ایجاد امکانات لازم برای نشست های تخصصی مدیریتی و باز طراحی ساختاری و فرآیندی، به اشتراک گذاری ظرفیت های ارزیابی، نظر سنجی و افکار سنجی، در اختیار نهادن همه ظرفیت های فیمابین از جمله رصد، فنی، پژوهش، مشاوره ای، استودیویی، ارتباطی و پخش زنده از دیگر موضوعات ذکر شده در تفاهم نامه منعقد میان طرفین به چشم می خورد.

گفتنی است، در نظر داشتن اولویت های طرفین در تولید، تأمین و خرید برنامه ها و نیز محصولات، همکاری در جهت تألیف، چاپ کتب و نرم افزارهای مختلف مورد نیاز و مرتبط با فعالیت طرفین از موضوعات تفاهم نامه منعقد شده میان دو شبکه جهانی الاهواز و ثامن است./9453/د۱۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات