۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۳۳۵۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

فعالیت مقطعی از آسیب‌های مهم بخش فرهنگ است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه مقطعی کار کردن برخی از مسؤولان آسیب است، افزود: باید به طور پیوسته و مداوم برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه برنامه‌ریزی کرد.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که با محوریت راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: نهاد روحانیت و مبلغان نقش تعیین‌کننده‌ای در کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به موضوع فرهنگ در جامعه اسلامی، تصریح کرد: باید از نظر بودجه‌ای توجه بیشتری به اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شود تا از این طریق با آسیب‌های اجتماعی و معضلات موجود مقابله شود.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: مسؤولان با انجام کارهای زیربنایی و اختصاص بودجه‌های کافی برای امور فرهنگی کشور می‌توانند سهم بسزایی در از بین بردن آسیب‌های اجتماعی جامعه داشته باشند.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی افزود: صداوسیما باید برای آسیب‌شناسی و آسیب زدایی برنامه‌ریزی عمیق‌تری داشته باشد و با طرح و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به این امر همت کند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه مقطعی کار کردن برخی از مسؤولان آسیب است، افزود: باید به طور پیوسته و مداوم برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه برنامه‌ریزی کرد.

وی تصریح کرد: باید همه آحاد مردم و مسؤولان به‌منظور از بین بردن آسیب‌های جامعه وارد میدان شوند و برای حفظ آبروی نظام تلاش کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به تأثیر فعالیت روحانیان مستقر و طرح هجرت در روستاها در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: روحانیون مستقر در روستاهای تابع این استان تمام توان خود را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی به کار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای کاهش معضلات اجتماعی، مبارزه با خرافه گرایی و رسیدگی به امور دینی و پژوهش‌های منطقه‌ای در دستور کار روحانیان قرار دارد./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات