۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۳۳۵۶۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت تشویق بیشتر مردم برای کمک به مسلمانان یمن و میانمار

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به وضعیت اسف‌بار مسلمانان یمن و میانمار، بر استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تشویق مردم به‌منظور کمک به مسلمانان این دو کشور تأکید کرد.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز نشست ستاد پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم میانمار و یمن در استان خراسان شمالی با شرکت مسؤولان مختلف و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در این نشست، با اشاره به وضعیت اسف‌بار مسلمانان یمن و میانمار، بر استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تشویق مردم به‌منظور کمک به مسلمانان این دو کشور تأکید کرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه استان از تریبون نماز جمعه نسبت به تشویق مردم برای کمک‌رسانی به مردم مظلوم میانمار و یمن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین صداوسیما و رسانه‌های استان هم باید نسبت به تشویق مردم و اطلاع‌رسانی برای واریز کمک‌های نقدی مردم به حساب ستاد پشتیبانی از مردم میانمار و یمن اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: افزون بر این لازم است کمیته امداد امام خمینی (ره) در میدان‌های اصلی شهر، جلوی در ورودی مصلاهای نماز جمعه استان و در محل نمایشگاه کتاب استان، نسبت به برپایی پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: همچنین باید دفاتر ائمه جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مرکز استان، به‌عنوان پایگاه دائمی، نسبت به دریافت کمک‌های مردم برای مردم مظلوم میانمار و یمن اقدام کنند./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات