۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۵۳۳۶۲۶
امام جمعه بابل:

شعار مرگ بر آمریکا امروز یک شعار جهانی شده است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا امروز یک شعار جهانی شده است، گفت: مرگ بر آمریکا در حقیقت مرگ بر خوی شیطانی و استکباری نظام حاکم بر آمریکا است؛ از این رو ملت ایران تا اضمحلال قدرت شیطانی و شنیده شدن صدای خرد شدن استکبار آمریکا دست از دادن این شعار بر نخواهد داشت.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل شب گذشته در جمع اساتید حوزه علمیه و جمعی از طلاب شهرستان بابل با اشاره به اهانت های رئیس جمهور آمریکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا انسانی وقیح و دهن چاک است که هر چه در درون خود نسبت به ملت ایران داشت، از زبان خود جاری ساخت.

وی با بیان این مطلب که شایسته ترین فرد برای مخاطب بودن تعابیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص ملت ایران، خود او است،افزود: سخنان زشت و بسیار آشفته توام با اضطراب ترامپ علیه ملت ایران ،واکنش های سیاسی گسترده ای در سطح جهان را در پی داشت و موجب نفرت بیشتر مردم جهان از سیاست های دولت آمریکا شد.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل، اظهار داشت: سخنان ترامپ و نفرت او از ملت ایران ناشی از خوی استکباری نظام حاکم بر آمریکا است و نباید این نوع سخنان را به حساب جنون رئیس جمهور آمریکا گذاشت و همه را به حساب یک شخص نوشت.

وی ترامپ را یک انسان دیوانه نما بیان کرد و ادامه داد: رفتارهای ترامپ دقیقا همان رفتارهای سران پیشین آمریکا است زیرا در سیاست های آمریکا علیه ایران همواره دو گزینه چماق و هویج دیده می شود و تنها ترامپ فردی جسورتر در میان حاکمان گذشته آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تاکید بر این مطلب که سیاست کنونی آمریکا حفظ تحریم های اقتصادی در کنار طرح مذاکره است، تصریح کرد: غرب برجام را یک دستاورد مهم برای خود و عقب نشینی ایران می داند و لذا در صدد تعمیم این نوع سیاست در همه حوزه های استرتژیک ایران از جمله حوزه های دفاعی در کشور است.

وی افزود: حفظ فشار بر ایران برای تغییر رفتار نظام اسلامی است و متاسفانه  برجام یک ابزار غرب به ویژه نظام آمریکا علیه ایران تبدیل شده است.

امام جمعه بابل به علت مهم جملات سخیف و زشت رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پرداخت و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر هم زننده نقشه های شوم آمریکا در منطقه به ویژه ایجاد طرح خاورمیانه جدید با استفاده از ابزار جریان تکفیری است و به رغم همه تلاش های و هزینه های صرف شده، جریان مقاومت پیروز این میدان شد.

وی افزود: داعش دست پروده آمریکا برای منطقه بود تا به بهانه مبارزه با تروریسم همچنان در منطقه باقی بماند و کشورهای اسلامی را بدوشند.

 حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان تقابل جریان استکباری میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از دولت های دست نشانده منطقه و جریان مقاومت، اظهار داشت: سپاه پاسداران با تدابیر، برنامه ریزی و صرف هزینه های زیاد از جمله تقدیم شهدای مدافع حرم، ذره ذره موجب خنثی شدن طرح های آمریکا شد و پرده از چهره واقعی این نظام و برخی از دولت های خائن در منطقه برداشت.

وی شعار مرگ بر آمریکا را مرگ بر خوی شیطانی و استکباری نظام حاکم بر آمریکا عنوان کرد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا امروز یک شعار جهانی شده است و ملت ایران تا اضمحلال قدرت شیطانی و شنیده شدن صدای خرد شدن استکبار آمریکا دست از دادن این شعار بر نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برجام، گفت: نظام اسلامی به رغم این که با دادن امتیازهای زیاد از برجام نفعی را مشاهده نکرد، اما بر اساس تعهدات خود همچنان تا پاره نشدن آن از سوی دولت های غربی به آن وفادار خواهد ماند اما در صورت بی تعهدی غرب، هیچ تعهدی نسبت به آن نخواهد داشت./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات