۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۳۳۶۴۱
امام جمعه اندیمشک:

همه ما موظف به تبیین شخصیت شهدا در جامعه هستیم

امام جمعه اندیمشک گفت: شهدای مدافع حرم که جان خود را فدای ولایت کردند، مظهر ادب و اخلاق بوده و دریایی از معرفت و عرفان هستند.
امام جمعه اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم باشکوه یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک شامگاه گذشته 2 آبان در مسجد سیدالشهداء کوی لور اندیمشک برگزار شد.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در واقع به ما ثابت کردند که مسیر کمال رفتنی و شدنی است.

امام جمعه اندیمشک در ادامه بیان داشت: ما بایستی در همین مجالس شهدا خود را به این دلاورمردان عرضه کنیم و شرکت در این مراسمات و گرامیداشت این عزیزان باید در اولویت همه ما قرار بگیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک تصریح کرد: شهدای مدافع حرم که جان خود را فدای ولایت کردند، مظهر ادب و اخلاق و دریایی از معرفت و عرفان هستند.

این استاد حوزه علمیه افزود: هرکسی نمی تواند از دنیا، زن و بچه و راحتی و آسایش دنیا بگذرد؛ اما شهدای والامقام ما این کار را کردند و جان خود را تقدیم اسلام کردند.

رییس پیشین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه البرز با اشاره به وظیفه ما نسبت به شهدا، ابراز داشت: وظیفه ما نسبت به معرفی شهید این است که با او تعهد ببندیم که وی را الگوی خودمان در همه مراحل زندگیمان قرار دهیم.

حجت الاسلام حسینی نوری در ادامه اظهار داشت: افتخار شهرستان شهیدپرور اندیمشک به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که همه مردم و مسؤولان نسبت به خون این شهدای عزیز و گرانقدر مسؤول هستند.

وی افزود: همه ما مردم و مسؤولان بایستی از آرمان های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران دفاع و پاسداری کنیم.

امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: شهدای عزیز، سرمایه و عزیزترین چیز خود، یعنی جان خود را تقدیم اسلام و میهن کردند که این را باید قدر بدانیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک در پایان گفت: همه ما موظف هستیم که شخصیت شهید را به جامعه معرفی کنیم؛ همانطور که عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در کوفه در کاخ عبیدالله بن زیاد ملعون انجام داد./۹۴۵۳/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات