۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۳۳۶۵۶
با محور مدیریت و جنسیت زنان از منظر قرآن؛

دوره نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان برگزار می شود

مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: دوره نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان با محور مدیریت و جنسیت زنان از منظر قرآن برگزار می‌شود.
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

حوریه احدی، مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: دوره نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان با محور مدیریت و جنسیت زنان از منظر قرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره به همت گروه پژوهشی مطالعات زنان پژوهشکده مطالعات اجتماعی و با حضور شهریار نیازی دانشیار دانشگاه تهران و رییس مرکز پژوهشی مطالعات زنان وابسته به موسسه مطالعات و تحقیقات زنان برگزار می‌شود.

مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ابراز داشت: شرکت در این دوره برای حدیث‌پژوهان، دین‌پژوهان، پژوهشگران، دانشجویان مطالعات زنان و علوم قرآن و حدیث، جامعه شناسی و علوم اجتماعی مفید و کارا است، همچنین حضور  در این دوره برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی بلامانع است.

وی در ادامه اظهار داشت: دوره نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان با محور مدیریت و جنسیت زنان از منظر قرآن به مدت ۹ ساعت است که در روزهای چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۳ برگزار می‌شود.

احدی بیان داشت: از جمله اهداف این دوره آشنایی با مقوله عدالت و مدیریت زنان در سپهر اداره جامعه با هدف افزایش دانش نظری در زمینه مطالعات جدید نظری در حوزه مدیریت از سلسله مراتب نظام اجتماعی از منظر توانایی جسمی، اقتضائات فیزیکی، مهارت، دانش، شایستگی، تعهد در خصوص زنان و نقش جنسیت و جنس در این ارتباط، ارتقای مهارت عملی در ایجاد توان تشخیص و بکارگیری مباحث مدیریت و جنسیت در قرآن در متون تخصصی و روش‌های نظریه پردازی است.

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد، گفت: این گواهینامه ارزش علمی و اداری داشته، قابل ترجمه و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ابراز داشت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، هزینه دوره و ثبت نام در این دوره می‌توانند به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی www.ihcs.ac.ir مراجعه و جهت مشاوره و ثبت نام تلفنی می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۸۸۶۲۴۴۸۵ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در تهران، بزرگراه کردستان، نبش خیابان دکتر صادق آیینه وند(۶۴ غربی) و کانال تلگرام پژوهشگاه آدرس ihcsoe@ است./۹۶۶/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات