۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۳۳۶۸۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بنی امیه و آل سعود حرمت شکنان ماه های خدا در طول تاریخ هستند

آیت الله حیدری دو قوم بنی امیه و آل سعود را حرمت شکنان ماه های خدا و مایه ننگ تاریخ دانست.
اهواز اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شامگاه گذشته 2 آبان مراسم بدرقه کاروان راهپیمایی اربعین حسینی اهالی منطقه کوی رزمندگان اهواز در مسجد حضرت اباالفضل(ع) این منطقه برگزار شد.

 آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: در طول تاریخ دو قوم حرمت ماه های حرام را که از شعائرالله هستند را شکستند، اول بنی امیه که در ماه محرم امام حسین(ع) و اصحابش را در کربلا به شهادت رساندند و قوم دوم آل سعود وهابی است که در سال 66 بیش از 400 نفر از حجاج ایرانی را به شهادت رساندند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شباهت این دو قوم درخور توجه است؛ این دشمنان دین خدا برای از بین بردن مکتب اهل بیت علیهم السلام دست به هرکاری خواهند زد، اما شیعیان در اربعین حسینی با حضور میلیونی خود نقشه های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه تصریح کرد: آل سعود سه سال است مردم مسلمان یمن را در ماه های حرام به خاک و خون میکشد؛ در حالی که عربهای زمان جاهلیت هم این ماه ها را محترم می شمردند و از خونریزی در این ماه ها پرهیز می کردند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه درباره تجاوز غیرقانونی آل سعود به مردم مظلوم یمن، گفت: آل سعود با بی توجه به دین خدا به یمن حمله می کند؛ به طوری که بیش از 6میلیون کودک یمنی اکنون گرسنه اند و بیش از 16میلیون یمنی آواره شده اند.

 آیت الله حیدری در پایان ابراز داشت: راهپیمایی اربعین نشانه اسلام حقیقی است که اباعبدالله الحسین(ع) با خون خود و اهل بیت شان برای حفظ آن قیام کرد، پس شما مردم ولایت مدار اسلام ناب محمدی را از طریق باشکوه برگزار کردن این راهپیمایی صیانت کنید تا اسلام از گزند دشمنان محفوظ بماند./9453/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات