۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۳۳۷۰۱
آیت الله علما:

اقتصاد وابسته به نفت دستخوش بازی های سیاسی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه اقتصاد وابسته به نفت دستخوش بازی های سیاسی است، گفت: باید اقتصاد کشور را به سوی اقتصاد غیرنفتی سوق داده و از سایر منابع و امکانات موجود در کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره برد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در گردهمایی مسؤولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی سراسر کشور و سازمان های تابعه وزارت جهاد کشاورزی، ابراز داشت: کشور ایران کشوری زرخیز بوده و باید از این منابع خدادادی نهایت بهره را برد.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب می توان از واردات غیرضروری همچون محصولات کشاورزی و دامپروری جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت و محصولات نفتی نجات داد زیرا نفت دستخوش بازی های سیاسی قرار گرفته و تکیه بر درآمد نفتی قابل اطمینان نیست.

وی ادامه داد: باید اقتصاد کشور را به سوی اقتصاد غیرنفتی سوق داده و از سایر منابع و امکانات موجود در کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره برد.

آیت الله علما بیان داشت: امروز ایران اسلامی ام القرا بوده و کشورهای منطقه به اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران چشم امید دوخته اند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: باید از استعدادهای هر منطقه بهره برده و بر اساس ظرفیت های هر منطقه برای پیشرفت و آبادی آن منطقه اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: باید برای مشکلات اقتصادی کشور چاره اندیشی کرده و با تکیه بر ظرفیت های داخلی و استعدادهای هر منطقه اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات