۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۳۳۷۲۰
با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران؛

کتاب «حیات طیبه» ره توشه تبلیغی بانوان رونمایی شد

کتاب «حیات طیبه» با موضوع ره توشه تبلیغی بانوان با حضور مدیر و مسؤولان حوزه های علمیه خواهران در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران رونمایی شد.
رونمایی از کتاب حیات طیبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در سال 1396 با سخنرانی مدیر حوزه های علمیه خواهران و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مرکز مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران در قم برگزار شد.

حجت الاسلام رضا اسکندری معاون فرهنگی، محمود خالقی معاون آموزش، حجت الاسلام رسول ابراهیمیان معاون امور شهرستان ها و دیگر معاونان حوزه علمیه خواهران در این نشست حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی با تأکید بر این که انقلابی بودن هویت حوزه های علمیه است، گفت: شاخص عمل در مسائل مختلف حوزه های علمیه، رهبر معظم انقلاب است و اگر انقلابی بودن را از حوزه بگیریم، هویت آن را گرفته ایم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و بصیرتی بسیار خوبی از سوی حوزه های علمیه خواهران در سطح کشور برگزار شده و در هفته عفاف و حجاب که در ایام تعطیل حوزه بوده است، بیش از 10 هزار مبلغه فعالیت داشته اند.

در ادامه این مراسم آیین رونمایی از سه کتاب در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

این کتاب با عنوان «حیات طیبه» با موضوع ره توشه تبلیغی بانوان با حضور مدیران و معاونان حوزه علمیه خواهران رونمایی شد./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات