۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۳۳۸۲۶
حسینی کاشانی خبر داد؛

راه اندازی کارگروه تولید محتوای فضای مجازی در اداره ارشاد قم

مدیرکل ارشاد قم با بیان این که در زمینه تولید محتوا باید همت کرد تا محتواهای مناسب وجود داشته باشد، گفت: در حال آماده سازی زیرساخت ها برای کارگروه ساماندهی و تولید محتوای فضای مجازی در اداره ارشاد قم هستیم اما محتوا نیاز داریم.
نشست خبری مدیر کل ارشاد استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم امشب در دیدار معاون وزیر ارشاد با آیت الله اعرافی که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، با تقدیر از تعامل مدیر حوزه های علمیه گفت: احساس می شود که پشتوانه خوبی از مجموعه برنامه از سوی حوزه علمیه وجود دارد.

وی افزود: بحث ها غالبا ناظر بر محتوایی است که از سوی مردم تولید می شود یعنی محتوای تولید شده باید سامان داده شده و بررسی شود که ارشاد، حوزه و دستگاه های فرهنگی در تولید این محتوا چه سهمی دارند.

حسینی کاشانی با بیان این که یکی از دغدغه های جدی شورای فرهنگ عمومی در همین زمینه است، اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارتخانه آمادگی دارند که بتوانیم در این زمینه فعالیت کرده و محتوا تولید شود.

وی ادامه داد: محتوا باید در قالب هایی بنشیند تا به مردم منتقل شود، بر اساس برنامه ریزی ها قالب می تواند فیلم، عکس و سایر ابزار رسانه باشد،  تا کنون صحبت این بود که در محتواها مشکلی نداریم و محتوا آماده است اما کسی نیست که محتوا را در قالب قرار دهد اما بنده فکر می کنیم در همه موارد مشکلات داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: در زمینه تولید محتوا باید همت کرد تا محتواهای مناسب وجود داشته باشد، در حال آماده سازی زیرساخت ها برای کارگروه ساماندهی و تولید محتوای فضای مجازی در اداره ارشاد قم هستیم اما محتوا نیاز داریم.

وی عنوان کرد: محتواها از  مراکزی همانند حوزه علمیه باید تهیه شود تا فیلم ساز و انیمیشن ساز و کسی که می خواهد محتوا را در قالب رسانه ارائه دهد بتواند فعالیت کند، باید منابع مطمئنی را در اختیار مخاطبان قرار دارد.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: یک مرکز معتبر باید تولید محتوا را بر عهده داشته باشد تا بتوان بر اساس آن برنامه ریزی کرد./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات