۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۳۳۹۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

استفاده از ظرفیت مدارس علمیه برای مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت مدارس علمیه در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: در این زمینه ابتدا باید رشد کمی و کیفی مدارس مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: حوزه های علمیه خواهران و برادران در عرصه تبلیغ رسالت خطیری بر دوش دارد.

وی با اشاره به حضور پرشور طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران در جامعه و نقش آفرینی در عرصه تبلیغ افزود: تبلیغ امری مهم در راستای تحکیم باورهای دینی و تقویت معنویت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروزه کانون خانواده مورد هدف هجمه های دشمن قرار دارد، عنوان داشت: نقش حوزه علمیه خواهران در تقویت بنیه کانون خانواده ها و مصون سازی این نهاد مقدس در برابر آسیب های اجتماعی مؤثر است.

وی اظهار داشت: با بصیرت بخشی بین مادران و تحکیم بنیه دینی و اعتقادی فرزندان می توان شاهد رشد و توسعه باورهای دینی جوانان در جامعه شد و به مقابله با آسیب های اجتماعی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به فعالیت گسترده حوزه های علمیه در همه شهرها خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ باید جلوی رواج آسیب های اجتماعی در مناطق روستایی و محروم گرفته شود.

وی بر ضرورت فراهم سازی زیرساخت های حوزوی تأکید کرد و گفت: با همکاری خیران مدرسه ساز باید در توسعه و تحقق مدارس علمیه اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه اظهار داشت: باید از ظرفیت تبلیغی طلاب در راستای هدایت خیران به سمت توسعه مدارس علمیه بهره مند شد و  مدارس علمیه از لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.

وی با بیان اینکه تبیین سبک زندگی اسلامی لازمه تحکیم بنیان خانواده و مقابله با آسیب های اجتماعی است، گفت: نهادینه سازی ارزش های اسلامی و مقابله با ضدارزشها در اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان و طلاب قرار گیرد./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات