۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۳۳۹۴۳
رسانه های امروز در یک نگاه؛

عاقبت بارزانی چه می شود؟!

پيام قاطع ايران به آمانو، چرا یمنی‌ها «معین شریم» را به صنعا راه ندادند؟، قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست، اگر بارزانی محاکمه نشود!، ناظر کجاست! منظور چه کار می‌کند؟ بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پيام قاطع ايران به آمانو، چرا یمنی‌ها «معین شریم» را به صنعا راه ندادند؟، قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست، اگر بارزانی محاکمه نشود!، ناظر کجاست! منظور چه کار می‌کند؟ بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است که بیشتر آنها به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در روز گذشته اشاره داشتند.

رهبر معظم انقلاب به این نکته که قدرت نظامی و دفاعی کشور قابل مذاکره نیست تاکید و اظهار داشتند نگرانی استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایران ترس از اقتدار قدرت نظامی این کشور است و تنها راه مقابله با آنها برخلاف خواسته شان بر عناصر قدرت و اقتدار ملی تکیه و ایستادگی کنیم.

عقب نشینی مسعود بارزانی از خواسته هایش و قبول مذاکره با دولت مرکزی نشان شکست همه پرسی و استقلال کردستان است که باید آن را به فال نیک گرفت ولی سوال این است که آیا با چنین شخصی که قصد تجزیه یک کشور را داشت آیا مذاکره کافی است یا مجازات دیگری باید برای وی در نظر گرفت؟

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله سفر آینده آمانو به ایران اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

پيام قاطع ايران به آمانو

روزنامه رسالت نوشت: قرار است يوکيا آمانو روز شنبه به ايران سفر کند تا مذاکراتي را با مقامات کشورمان صورت دهد. بدون شک، يکي از موضوعاتي که در ديدار آمانو با ریيس سازمان انرژي اتمي کشورمان مورد توجه قرار خواهد گرفت، تقاضاي وي براي بازرسي از اماکن نظامي ايران به بهانه بازتفسير بند «تي» ضميمه اول توافق هسته اي است.

ادامه مطلب...

چرا یمنی‌ها «معین شریم» را به صنعا راه ندادند؟

مشرق نیوز نوشت: سازمان ملل متحد سعی کرد بحران یمن را از طریق انتخاب معین شریم فلسطینی الاصل به عنوان جانشین ولد الشیخ حل کند. شریم از زمان قبول مسؤولیت سعی کرد با انصار الله هم گرایی کند.

ادامه مطلب...

قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست

روزنامه وطن امروز نوشت:رهبر انقلاب اسلامی، مخالفت قدرت‌‌های استکباری با توان دفاعی کشور را نیز در همین چارچوب ارزیابی و تاکید کردند: راه مقابله با این مخالفت‌ها این است که برخلاف خواسته آنها، بر عناصر اقتدار ملی، تکیه و ایستادگی کنیم.

ادامه مطلب...

اگر بارزانی محاکمه نشود!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: محاکمه بارزانی به جرم همکاری با رژیم صهیونیستی، برای پیاده‌سازی طرح شیطانی صهیونیسم مسیحی می‌تواند آغاز خوبی برای حل دائمی این مناقشات باشد.

ادامه مطلب...

ناظر کجاست! منظور چه کار می‌کند؟

از شگفتی‌های این خبر آن است که یک شرکت انگلیسی از شرکت فرودگاه‌های ایران به دلیل خرید هواپیمای فلایت چک از یک شرکت دیگر، ۸ میلیون یورو بالاتر از رقم پیشنهادی این شرکت، به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرده است!

ادامه مطلب...

پایان توهمات غرب

روزنامه جام جم نوشت: منطقی نیست کشوری بخواهد در حوزه ابزارهای دفاعی خود با بیگانگان مذاکره کرده و محدودیت‌هایی را بپذیرد. چراکه وقتی اروپا موضوع مذاکره در این حوزه را مطرح می‌کند به دنبال ایجاد محدودیت‌هایی در این زمینه علیه ایران است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است در سفری که در روزهای آینده آمانو قرار است به ایران سفر کند از مسؤولان دیپلماسی انتظار می رود که به خوبی از حقوق ملت ایران و اقتدار نظامی دفاع کنند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات