۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۳۴۱۳۸
آیت الله حیدری:

مسؤولان پیگیر رفع مشکلات منطقه کوی منبع آب باشند

آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز طی بازدیدی از منطقه کوی منبع آب اهواز، با بازماندگان حادثه ریزش کوه در این منطقه ابراز همدردی کرد.
اهواز اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز 5 آبان از منطقه حادثه دیده کوی منبع آب اهواز بازدید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این بازدید، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، با مسؤولان مربوطه تماس گرفت و پیگیر رفع مشکلات این منطقه و اسکان حادثه دیدگان در این منطقه محروم شد.

امام جمعه موقت اهواز در حاشیه بازدید از کوی منبع آب در جمع اهالی منطقه حضور یافت و ضمن بررسی مشکلات منطقه، اظهار داشت: محل مورد نظر برای زندگی بسیار خطرناک می باشد و مسؤولان بایستی برای پیشگیری از مشکلات ورود و اقدام کنند.

آیت الله حیدری در ادامه بیان داشت: با توجه به احتمال بارندگی امکان تکرار این چنین حوادثی وجود دارد؛ از این رو همت و پیگیری جدی تمامی مسؤولان مربوطه را می طلبد.

وی در پایان به اهالی این منطقه محروم وعده داد: هشدارهای لازم را به مسؤولان خواهیم داد و طی تماس با استاندار و فرماندار تعجیل در حل مشکلات شهروندان این منطقه را خواستار خواهیم شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین جویای وضعیت و امکانات شهر رامین برای اسکان احتمالی خانوارهای منطقه کوی منبع آب شد.

گفتنی است، در صبح روز 30 مهرماه سال جاری در منطقه منبع آب اهواز، بر اثر رانش کوه دو منزل ویران شد که ۲ کشته و ۴ مصدوم به همراه داشته است./9453/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات