۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۵۳۴۱۴۸
با حضوردر دفتر خبرگزاری رسا در همدان؛

آیت الله عابدی در جریان فعالیت های موسسه رسا قرار گرفت

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت های مثبت در موسسه رسا گفت: ورود و فعالیت موسسه رسا در زمینه انعکاس اخبار حوزوی، فقه حکومتی و نشریه رسائل بسیار امیدوار کننده و اثر گذار است.
دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله احمد عابدی استاد درس خارج حوزه علمیه قم شب گذشته از دفتر خبرگزاری رسا در همدان بازدید کرد.

وی با بیان این که امروز جریان رسانه ای در جامعه بسیار تاثیر گذار است، ابراز داشت: امروز جریان رسانه و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و لازم است که همه افراد نسبت به این مساله توجه داشته باشند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به فعالیت های مثبت در موسسه رسا ابراز داشت: ورود موسسه رسا در زمینه انعکاس اخبار حوزوی، فقه حکومتی و نشریه رسائل بسیار امیدوار کننده و اثر گذار است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دروس خارج فقه مضاف با نگاه کاربردی در جامعه خاطرنشان کرد: رویکرد دروس فقه حکومتی هرچه عملیاتی تر باشد بیشتر می تواند جامعه را در رسیدن به اهداف عالی کمک کند.

آیت الله عابدی اظهار داشت: بنده به مدت سه سال درس خارج اطلاعات و همچنین درس خارج امور نظامی و دفاعی را برای طلاب ارائه کرده ام.

در این دیدار هادی شاملو مسؤول خبرگزاری رسا در استان همدان با ارائه گزارشی مبسوط از فعالیت های موسسه رسا، آیت الله عابدی را در جریان فعالیت های موسسه رسا قرار داد./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات