۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۳۴۲۰۲
مدیر حوزه خواهران ایلام:

نقش طلاب خواهر در جامعه امروز بی بدیل است

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا اطهر(س) ایلام گفت: نیاز هست که با توجه به نقش موثر و مهم طلاب خواهر در جامعه، مسؤولان عنایت ویژه ای به این مدارس علمیه داشته باشند تا با رفع مشکلات بتوانیم حرکت در مسیر جامعه اسلامی را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.
حوزه خواهران ایلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، سیده فاطمه موسوی مقدم، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا اطهر(س) ایلام، امروز در دیدار با اعضای نهاد رهبری در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ایلام اظهار داشت: امروزه نقش طلاب خواهر در جامعه بی بدیل است.

وی افزود: جامعه زنان که یکی از اهداف اصلی و بنیادی دشمنان برای ضربه زدن به ارزش ها و آرمان ها است به وجود افرادی نیازمند است که برای تبلیغ معارف دین از جنس آنها باشد.

موسوی مقدم خاطر نشان کرد: طلاب خواهر در تببین و تبلیغ دین در جامعه که مورد هجمه شدید تبلیغی و فرهنگی دشمن است نقش موثری دارند و این نقش بسیار حساس و حائز اهمیت است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا اطهر(س) ایلام ابراز داشت: مدرسه علمیه خواهران ایلام در تربیت و پرورش طلاب و مبلغات دینی بسیار کارنامه درخشانی دارد و در این مسیر می کوشد بهتر از قبل حرکت کند.

وی ادامه داد: افزون بر مساله آموزش در این مدرسه، برنامه های فرهنگی متعددی برگزار می شود که همه در خدمت تبلیغ معارف ناب اسلامی است.

موسوی مقدم با بیان اینکه پژوهش یکی از اولویت های اصلی در حوزه است، گفت: مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا اطهر(س) ایلام با وجود کمبود امکانات و داشتن مشکلات زیر ساختی اما با همت بلند و روحیه جهادی طلاب، هر سال در رقابت های کشوری و مسابقات حائز مقام برتر می شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا اطهر(س) ایلام عنوان داشت: پژوهش در این مدرسه علمیه بسیار مورد توجه طلاب و اساتید قرار می گیرد و شاهد آن هستیم که مقالات متعددی از سوی طلاب این مدرسه به ثبت می رسند.

وی تصریح کرد: نیاز هست که با توجه به نقش موثر و مهم طلاب خواهر در جامعه مسؤولان عنایت ویژه ای به این مدارس علمیه داشته باشند تا با رفع مشکلات بتوانیم حرکت در مسیر جامعه اسلامی را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

موسوی مقدم یادآور شد: یکی دیگر از اولویت های ما در حوزه تحقق بخشیدن به مطالبات و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری است که همه در حوزه در تلاش برای انجام این مهم هستیم./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات