۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۳۴۲۵۷
امام جمعه چهاردانگه:

ملت ما روز ۱۳ آبان پاسخ محمكي به دشمن می دهند

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به روز دانش آموز و اهانت های اخیر ریيس جمهور آمریکا، با دعوت از عموم مردم خواستار ارائه پاسخ محکمی به استكبار شد و گفت: ملت ما در اين روز بيزاري کامل خود از استکبار جهانی را نشان می دهند.
علی محمد گل وردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام علی محمد گل وردی امام جمعه چهاردانگه ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر چهاردانگه با اشاره به حديثي از امام موسی کاظم(ع) درباره مديريت وقت، زمان را به چهار بخش عبادت و بندگي، كار و كسب روزي، معاشرت با ديگران و تفريح و استفاده از نعمات الهي تقسيم كرد و گفت: اگر انسان به اين زمانبندي كه از آموزه هاي ديني ما است به درستي بپردازد، زندگي اش تأمين مي شود.

وي ادامه داد: نياز انسان به معبود كه طبيعي است، زندگي بدون كار و تلاش و كسب روزي حلال هم كه پيش نمي رود، بهره مندي از لذايذ مشروع دنيوي و معاشرت سالم با ديگران هم لازمه يك زندگي خوب اجتماعي است.

ریيس شوراي فرهنگ عمومي چهاردانگه به مناسبتهاي اربعین و روز دانش آموز اشاره كرد و افزود: لازم است تا امسال برنامه هاي ۱۳ آبان به دلیل اهانت های اخیر رئيس جمهور آمریکا پر رنگ تر از هميشه برگزار شود.

وي با دعوت از عموم مردم و دانش آموزان خواستار ارائه پاسخ محکمی به استكبار شد و اظهار كرد: ملت ما در اين روز بيزاري کامل خود از استکبار جهانی را نشان خواهند داد.

حجت الاسلام گل وردی با بيان اينكه هوشیاری و بصیرت لازم خنثي سازي تلاش دشمن برای نفوذ است، ابراز كرد: دشمن در صدد است نفوذ از هر طريقي به كشور است ، آنها حتي قصد سوءاستفاده از برجام را دارند تا بلكه از اين راه بتواند به کشور عزيزمان نفوذ كنند اما آمريكا بايد بداند ملت ایران اجازه هيچگونه دست درازي را نخواهد داد.

همچنين در پايان جلسه برنامه هايي از قبيل راهپیمایی روز ۱۳ آبان، برگزاري نشست زنان و کربلا، تبلیغات محیطی مناسبتهاي روز، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به تصويب اين جلسه رسيد./804/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات