۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۳۵۳۱۷
نائب رییس مجلس:

رسالت رسانه‌های متعهد حق‌گویی در هر شرایطی است

پزشکیان گفت: رسانه‌هایی که فضای یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج می دهند در خدمت دشمن هستند.
پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت عصر امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور در غرفه خانه مطبوعات این استان به گفت‌وگو با اعضای هیأت مدیره این تشکل رسانه‌ای پرداخت.
وی با تأکید بر این‌که رسالت رسانه‌های متعهد حق‌گویی در هر شرایطی است، اظهار داشت: این‌که عده‌ای بیایند حقایق را پنهان یا لاپوشانی کنند؛ انصاف را رعایت نکرده‌اند، این در حالی است که برخی از رسانه‌ها نیز با تقطیع سخنان مسؤولان آنچه را که می‌خواهند بهره‌برداری می کنند.
پزشکیان با اشاره به این‌که رسالت رسانه‌ها پبگیری مطالبات مردمی و انتشار امید و نشاط در جامعه است، تصریح کرد: رسانه‌هایی که فضای یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج می دهند در خدمت دشمن هستند، امروز کشور نیازمند وحدت، یکدلی و امید است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با گلایه از بی‌اخلاقی‌ها از سوی برخی رسانه‌ها، گفت: این جامعه به حرف‌های درست و واقعی نیاز دارد، وظیفه‌ رسانه است که همه مسائل را بیان کند تا مردم نسبت به وقایع آگاهی پیدا کنند؛ ولی متأسفانه عده‌ای فقط  یک بخش را می‌نویسند و بقیه را پنهان می کنند.
وی در ادامه برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان پس از چهار سال وقفه را امری مبارک و قابل تقدیر دانست و افزود: این حرکت ارزشمند خانه مطبوعات استان بایستب با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی دیگر فعالان رسانه‌ای در سال‌های آینده نیز تکرار شود.
همچنین مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این تشکل رسانه‌ای اظهار داشت: خانه مطبوعات استان امسال متولی برگزاری نهمین دوره نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی شده است و شاهدیم که بیش از 60 رسانه استانی در این رویداد فرهنگی مشارکت دارند.
وی با اشاره به این‌که نمایشگاه مطبوعات استان پس از وقفه‌ای چهار ساله به همت خانه مطبوعات و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود، گفت: حضور رسانه‌های شهرستانی و مجازی در این رویداد مهم فرهنگی قابل توجه و در نوع خود نسبت به گذشته بی‌نظیر بوده است./935/
پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات