۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۳۵۳۷۷
امام جمعه بجنورد:

هیچ امتیازی جای خالی شهدا را در خانواده‌هایشان پر نمی‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اگر به خانواده شهدا امتیازاتی از قبیل جایگاه و مقام و حقوق و مزایای چشم‌گیر هم بدهند باز هم این موارد نمی‌تواند جای خالی شهدا را در خانواده‌هایشان پر کند.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار اعضای کانون فرزندان شاهد استان، اظهار داشت: خداوند خود خلیفه شهدا در خانواده آن‌ها است و هیچ جایگاهی از این بالاتر نیست.

وی در ادامه افزود: شهیدان عندالله‌اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند؛ اما درک این مسأله برای زمینیان سخت و دشوار است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: نباید شهدا را با هیچ‌چیز دیگری مقایسه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: شهید با نثار خون خود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، خود را نزد پروردگارش جاودانه کرده است؛ ازاین‌رو هیچ جایگاهی در این دنیا نمی‌تواند برای او ارزشمند باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: مسؤولان نظام باید برای پدران و مادران سالمند شهدا تسهیلات بیشتر و بهتری را در نظر بگیرند و برای در رفع مشکلات آن‌ها همت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر به خانواده شهدا امتیازاتی از قبیل جایگاه و مقام و حقوق و مزایای چشم‌گیر هم بدهند باز هم این موارد نمی‌تواند جای خالی شهدا را در خانواده‌هایشان پر کند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات