۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۵۲۸
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد:

مسؤولان در برابر کینه توزی های آمریکا عکس العمل به موقع و دندان شکن نشان دهند

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) با تاکید بر لزوم عکس العمل به موقع و دندان شکن مسؤولان در برابر کینه توزی های آمریکا گفت: دولتمردان در برابر تهدیدات آمریکا باید همه جانبه نگاه کنند و مطابق آنچه که دولت آمریکا انجام می دهد عکس العمل به موقع و دندان شکن نشان دهند.
حجت الاسلام رستگار

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به وظایف مسؤولان، سیاسیون و نخبگان در برابر دشمنی ها و کینه توزی های مقامات آمریکایی گفت: در چند سال اخیر، شاید برای نخستین بار باشد که چنین همدلی و همراهی به این شدت بین دولتمردان و مردم ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: در کشور دو تفکر وجود داشت، نخست اینکه برخی معتقد بودند که مشکلات کشور با خارج از کشور مرتفع می شود و عده ای دیگر  بر این تفکر بودند که با تکیه بر توان داخلی می توان بر مشکلات کشور فائق آمد و هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با تاکید بر اینکه با خارج از کشور باید ارتباط داشت اما به آنان اعتماد نکرد تصریح کرد: با قدرت هایی نظیر آمریکا که خباثت و جنایت در ذات آنهاست به هیچ وجه نباید ارتباط داشت.

حجت الاسلام رستگار گفت: رییس جمهور کشورمان برای نخستین بار موضع خوبی در برابر گستاخی ها و اظهارات نسنجیده ترامپ رییس جمهور آمریکا گرفت و این موضع گیری مورد تایید مقام معظم رهبری نیز بود.

وی در ادامه بیان داشت: معظم له تاکید کردند دولتمرادان باید مواظب باشند تا اروپایی ها در مسأله برجام، میدان دار نشوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) تاکید کرد: دولتمردان در برابر تهدیدات آمریکا باید همه جانبه نگاه کنند و مطابق آنچه که دولت آمریکا انجام می دهد عکس العمل به موقع و دندان شکنی داشته باشند.

حجت الاسلام رستگار گفت: امید است با شرایط ایجادشده، مسؤولان بر روی ارزش های اسلامی محکم و استوار بایستند و اجازه هیچ گونه دخالتی در هیچ زمینه ای را به آمریکایی ها  ندهند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تحریم مشکلی ندارد، ترس از تحریم مشکل ساز است گفت: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون تحریم بوده اند، دشمن با استقامت مردم در برابر تحریم ها نمی تواند هیچ غلطی بکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: به گفته یکی از فرماندهان هوافضای سپاه پاسداران اگر دور تا دور کشور ایران را دیوار بکشند موشک تعطیل بردار نیست و ما موشک هایمان را می سازیم.

حجت الاسلام رستگار با تاکید براینکه تحریم های اقتصادی دشمن علیه ایران یک اهرم فشار اقتصادی است افزود: با تحقق اقتصاد مقاومتی باید نیازمندی از خارج و اهرم فشار اقتصادی دشمن در منطقه قطع شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، توان داخلی کشور، ظرفیت اداره 150 میلیون نفر را داراست، البته این امر با تکیه بر اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام رستگار همچنین ابرار داشت: ایران کشوری هوشمند و جوان و همچنین دارای نیروهای توانمند است بنابراین اگر بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شود قطعا می‌تواند در دنیا حرف جدی داشته باشد./۸۵۱/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات