۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۳۵۵۶۶
حجت الاسلام خمینی:

شهید فهمیده مولود تغییر و تحول انقلاب در جامعه است

توليت حرم مطهر امام راحل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ارزش‌های فردی و اجتماعی مردم را در جامعه متحول کرد، گفت: شهید فهمیده مولود این تغییر و تحول است.
سید حسن خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن خمینی توليت حرم مطهر امام راحل، امروز در یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید که با حضور مسؤولان، مدیران وزارت آموزش و پرورش و خانواده معظم شهدا و شهید فهمیده در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ارزش‌های فردی و اجتماعی مردم را در جامعه متحول کرد.

وی افزود: شهید فهمیده مولود این تغییر و تحول است، انقلاب اسلامی ارزش‌ها و باورهای ذهنی و رفتاری مردم را تحت تاثیر قرار داد و فرزندانی همچون شهید فهمیده تربیت کرد.

حجت الاسلام خمینی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب همچون شهید فهمیده در راستای صیانت و ترویج ارزش‌های عاشورایی از جان خود مایه گذاشتند، ابراز کرد: شهدای انقلاب با رویگردانی از دنیا با جان و دل از انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

توليت حرم مطهر امام راحل با اشاره به حماسه حسینی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از مکتب عاشورا درس گرفت تا توانست افرادی همچون شهید فهمیده‌ها را تربیت و بالنده کند تا مایه تغییر و تحول جامعه شوند و هم اینک نیز تغییر و تحول از ضروریات جامعه کنونی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید در تمامی لحظات به فکر تغییر و تحول خود و سبک زندگی‌اش باشد، تصریح کرد: ترویج فساد و بی اخلاقی در جامعه حاصل و نتیجه حاکمیت طاغوت قبل از پیروزی انقلاب بود اما با پیروزی انقلاب این امور از کشور برچیده شد و ارزش‌های اخلاقی انسانی مبتنی بر دین در کشور رواج یافت.

حجت الاسلام خمینی در پایان خاطر نشان کرد: فداکاری و ایثار  شهدا برای رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب جای قدردانی و تجلیل دارد و مهم ترین تجلیل این است که ما امروز  از شهدا درس بگیریم./813/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات