۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۳۵۵۶۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

آمریکا بر هم زننده صلح جهانی است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها را امروز برهم زننده صلح جهانی معرفی می کنند، گفت: این کشور زورگو و جنایت کار امروز در ردیف کشورهای نخست حامی تروریست بین الملل در جهان است.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه هماهنگی مراسم سیزدهم آبان بر ضرورت بسترسازی حضور گسترده آحاد مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی مهم تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور مردم در راهپیمای 13 آبان بیانگر پویا بودن اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) در همه دوران‌ها و در همه سطوح است، تصریح کرد: 13 آبان یکی از میدان‌های اجتماعی در مسیر مبارزه اصیل با استکبار است.

وی با بیان این که راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار یک فرصت دیگری است تا ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران به دشمنان این نظام و انقلاب نشان داده شود، افزود: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه بار دیگر به دنیا ثابت خواهند که همچنان پرچم استکبار ستیزی در این کشور برافراشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در مبارزه با ظلم و استکبار الگوی جهانیان است، خاطرنشان کرد: گفتمان استکبار ستیزی این ملت امروز در جهان نهادینه شده است.

مسؤول حوزه علمیه نوشهر با بیان این که دشمنی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار با ملت ایران ریشه تاریخی دارد، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران موجی از ناکامی ها را برای دولتمردان آمریکایی در سراسر جهان به وجود آورد.

حجت الاسلام مشایخ افزود: آمریکا که تا دهه های اخیر قدرت خود را به رخ جهانیان می کشید امروز در برابر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زانو زده و مجبور به اربده کشی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جایگاه آمریکا در جهان متزلزل است، تصریح کرد: آمریکایی ها دیگر آن ابهت و اقتدار گذشته خود را در دنیای امروز ندارند و به دلیل عملکرد بدی که در منطقه و جهان داشتند جایگاه آنها به پایین ترین سطح ممکن تنزل پیدا کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها را امروز برهم زننده صلح جهانی معرفی می کنند، گفت: این کشور زورگو و جنایت کار امروز در ردیف کشورهای نخست حامی تروریست بین الملل در جهان است.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که آمریکایی ها در حالی خود را مخالف تروریست در جهان معرفی می کنند که امروز بیشترین حمایت های مالی و تسلیحاتی را از گروه های تروریستی جهان همین کشور انجام می دهد، تصریح کرد: امروز نمونه ای از عملکرد این کشور را در عراق، سوریه، یمن و افغانستان به وضوح مشاهده می کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها برای منافع نامشروع و استکباری خود کشورهای منطقه را به خاک و خون کشیدند و میلیون ها انسان بی گناه را آورده کردند، خاطرنشان کرد: این همه جنایت در حالی است که آمریکایی ها خود مدافع حقوق بشر در جهان معرفی می کنند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که آمریکایی ها به وجود آورنده و  حامی بزرگترین شبکه های تروریستی در جهان هستند، تصریح کرد: این همه جنایت آشکار آمریکایی ها در حالی است که مقامات آمریکایی جمهوری اسلامی را حامی تروریست معرفی می کنند که این بسیار مضحک است.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که جامعه بشری از اقدامات نامشروع آمریکایی ها در جهان نگران هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه وابستگی برخی کشورهای جهان منافع از بیان حقایق در خصوص این کشور جنایت کار در مجامع بین المللی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها حتی قوانیم حقوق بشر را نیز به صخره گرفته است، بیان داشت: امروز ملت ها در نگاه آمریکایی ها هیچ ارزش و احترامی ندارند و جایی که پای منافع آنها در میان باشد، کشورها را نابود کرده و ملت ها را می کشند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز سد محکمی در برابر سیاست های استکباری آمریکا در جهان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری ملت ها از خواب غفلت در برابر جنایت های آمریکایی ها شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ملت ها بیدار و آگاه شده اند و در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها می ایستند که این بسیار امیدوار کننده است، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که دیگر بازگشت به گذشته ای وجود ندارد و هر روز جایگاه آنها در جهان سست تر می شود.

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که ملت بزرگ ایران محکم تر از هر زمان دیگری فریاد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را در جهان با اقتدار بیان خواهد زد، افزود: این ملت هیچ گاه از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی فاصله نخواهد گرفت و همواره ادامه دهنده این ارزش های اصیل دینی خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیزده آبان ماه یادآور کوتاه کردن دستان پلید و شیطانی آمریکایی ها از این کشور برای همیشه تاریخ است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران دیگر اجازه نخواهند داد آمریکایی ها با دخالت های خود در امور این کشور، مانع از رشد و تعالی ایران اسلامی در عرصه های مختلف شود.

وی با اشاره به این که امام خميني(ره) از ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم ياد کرد، افزود: سیزدهم آبان ماه روز شهادت تعدادي از دانش‌آموزان و همچنین سالروز تبعيد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و در واقع سه مناسبت ترکيب شده و عنوان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني را به خود اختصاص داده است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات