۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۳۵۶۹۱
نمایشگاه مطبوعات؛

قرآن، زبان مشترک تمام انسان ها است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: قرآن کریم با فطرت عمومی جامعه در ارتباط بوده و زبان مشترک تمام انسان ها است.
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، بیان کرد: قرآن کریم با فطرت عمومی جامعه در ارتباط  بوده و زبان مشترک تمام انسان ها است و باید از آن برای پاسخگویی به شبهات استفاده کنیم.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به نقش رسانه های حوزوی در راستای ترویج دین مبین اسلام، بیان کرد: رسانه های حوزوی باید در نگاه اول، تمامی محتوای خود را برای مخاطبان آشکار نکرده و از جهت گیری بپرهیزند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: رسانه خوب، با محتوای مناسب بر افکار مخاطبان خود تاثیرگذار است و به جذب آنان کمک می کند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: رشد روز افزون کمیتی تعداد رسانه های دینی باید با رشد کیفیتی آنان همراه بوده و سبب جذب مخاطبان خاص دینی شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به این نکته که امروزه جهانیان نیاز به فضایی اعتقادی برای پاسخگویی به شبهات دارند، اظهار داشت: رسانه های حوزوی باید در خصوص پاسخگویی به شبهات پیش قدم بوده و قشر جوان را برای انتخاب راه درست یاری کنند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: رسانه های حوزوی باید پیام مراکز فعال دینی، فرهنگی و مذهبی را به سراسر کشور رسانده و مردم را از فعالیت های انجام شده مطلع کنند.

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به نقش رسانه های حوزوی در مقابله با نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: رسانه های حوزوی باید با استدلال هایی از متن قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و اثبات آنان، ریشه ها را به شکل اساسی واکاوی کرده و با زبان قرآن در مقابل دشمنان ایران اسلامی صحبت کنند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در رابطه با نقش حمایت دولت از رسانه های حوزوی در ترویج و معارف علوم دینی، گفت: بزرگ ترین کمک دولتمردان به رسانه ها در حوزه های محتوایی این است که صداقت داشته باشند.

حجت الاسلام ذوالفقاری در ادامه گفت: صداقت دولتمردان، سبب دلگرمی مردم به رسانه ها خواهد شد./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات