۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۵۳۵۷۰۵
آیت الله طباطبایی نژاد:

دستاوردهای دفاعی نشانه ایمان نیروهای مسلح است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به وحدت و انسجام نیروهای مسلح کشور، گفت: سپاه و ارتش یک نیروی واحد با فرماندهی مقام معظم رهبری هستند.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، ظهر امروز در همایش وحدت و اخوت سپاه و ارتش در تالار کوثر ارتش با تشکر از امیر آذر افروز به عنوان میزبان و برگزار کننده این همایش گفت: این همایش بسیار خوب و به موقع برگزار شد البته وحدت سپاه و ارتش  برای مردم پنهان نبوده اما دشمن خیالات واهی در ذهنش می پروراند و به دنبال اختلاف افکنی در نیرو های مسلح ما است، غافل از اینکه سپاه و ارتش یک نیروی واحد با فرماندهی مقام معظم رهبری هستند و این همایش ها خیالبافی های آنها را برهم می زند و نشان می دهد که نیروهای مسلح ما دست در دست هم پای این کشور و انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه انقلاب ما سه اصل دارد اظهار کرد: قانون اساسی، ولایت فقیه و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی سه اصل قطعی انقلاب  است و همه انسان های مؤمن اعم از نیروهای مسلح پیرو این سه اصل، تحت فرمان مقام معظم رهبری وظایف خود را به نحو احسن در قبال دوست و دشمن انجام می دهند.

آیت الله یوسف طباطبایی با اشارره به آیه 29 سوره مبارکه فتح گفت: ویِژگی همراهان پیامبر (ص) این است که در درجه اول با دشمنان سرسخت و خشن هستند، دوم اینکه نسبت به مومنان مهربانند و اهل عبادت اند و چهره آنها نورانی است و همین ویژگی ها نیز برای یاران پیامبر در کتب های آسمانی گذشته آمده است.

وی افزود: در ادامه ی  این آیه خداوند متعال می فرماید در انجیل ویژگی یاران پیامبر را اینگونه ذکر کردیم مانند درختی که از زمین سر برمی آورند و خیلی زود رشد می کند و نیازی به کمک دیگر برای ایستادن ندارد.

 طباطبایی یاد آور شد: نیروی مسلحی که حتی گلوله آرپیچی هم بلد نبود بسازد الآن هواپیما می سازد، موشکی می سازد که بعد پیمودن 2 هزار کیلومتر دقیق به هدف بخورد این نشانه از ایمان نیروهای مسلح ماست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: دشمنان یقین دارند ما در انرژِی هسته ای به دنبال کار غیر قانونی نیستیم و بمب اتمی نمی سازیم اما در هیچ  زمینه ای نمی خواهند پیشرفت ما را ببینند، مگر رئیس جمهور امریکا نبود که می گفت من اگر بتوانم پیچ و مهره ی انرژی هسته ای را در ایران باز کنم این کار را می کنم.

 امام جمعه اصفهان گفت: برای چه حکام  سعودی با ما دشمنی می کنند؟ آنها از انقلاب مردم ایران می ترسند و برای این می ترسند که مردم آنها بفمهند دوران حکومت های پادشاهی گذشته و خوف این را دارند، آن فهمی که ملت ایران پیدا کرده اند را ملت های دیگر هم پیدا کنند.

وی با اشاره به سخنان یکی از تحلیل گران امریکایی که می گفت ایران دارد ما را ازمنطقه بیرون می کند گفت: دوران ابر قدرتی امریکا گذشته، زمانی بود که امریکایی ها  با فتنه انگیزی در کشور ها حکومت ها را تغییر می داند اما الان به اذعان خودشان در مقابل ایران  عاجز اند.

آیت الله یوسف طباطبایی افزود: کسینجر سیاسیت مدار پیر امریکایی به ترامپ می گوید اگر می خواهی جلوی نفوذ ایران را بگیری باید داعش را تقویت کنی و این کار را کردند و به اسم مبارزه با داعش در منطقه به آنها تجهیزات می رساندند و این مسئله در سلاح های به غنیمت گرفته شده از داعش توسط ارتش سوریه کاملا مشهود است.

 نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: امریکایی ها می گویند ایران در منطقه زلزله ایجاد کرده و در کشور های مختلف دخالت می کند اما ما بر اساس قوانین بین الملل با اجازه دولت های عراق و سوریه در این کشور ها حاضر شده ایم و کمک مستشاری می دهیم، دخالت را آنهایی می کنند که بدون اجازه دولت قانونی یک کشور وارد خاک آنها شده اند.

وی افزود: دخالت را آنهایی می کنند که می گویند ایران بعد از داعش نباید در سوریه بماند و هرروز به دنبال ایجاد فتنه ای جدید در منطقه هستند به آنها چه که ایران در کجا بماند و یا نماند و آنها می خواهند موج تبلیغات منفی را علیه ایران راه بیندازند.

آیت الله طباطبایی گفت: سیاست دشمنان در منطقه مانند معاویه است به نظر من اگر امام حسن(ع) با معاویه صلح نمی کرد معاویه امام حسن(ع) و خاندان اهلبیت را به شهادت می رساند و بعد از آن، همه جا را سیاه پوش می کرد و خودش هم عزاداری می کرد و یک عده ای را هم به جرم جنگ با اهلبیت به قتل می رساند و امروز هم می بینید آنهایی که گروه های تروریستی را ساختند به اسم مبارزه با آن، مردم بی گناه را در منطقه به قتل می رسانند./1304/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات