۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۵۳۵۷۰۷
سردار سرتیپ سلیمانی:

شاهد نوار شکست راهبرد های آمریکا در جهان هستیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه اسلام توانسته هندسه قدرت را در جهان تغییر دهد گفت: ما امروز شاهد نوار شکست های پی درپی آمریکا هستیم و اگر امروز شیطان بزرگ به دست و پا افتاده به دلیل همین شرایط به وجود آمده برای قدرت استبکاری آن است.
سردار سلیمانی

 به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در همایش اخوت سپاه و ارتش استان که در تالار کوثر ارتش برگزار شد با تشکر از امیر آذر افروز به واسطه تدارک این همایش گفت: شرایطی که ما درآن قرار گرفته ایم یک شرایط تاریخی و حساسی است که شاید از صدر اسلام  تا به حال چنین شرایطی را مسلمانان برای گسترش اسلام شاهد نبوده اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه اسلام توانسته هندسه قدرت را در جهان تغییر دهد گفت: اگر در گذشته امریکایی ها هر تدبیری در مورد  هر کشوری داشتند، کافی بود فقط به آن کشور نگاه کنند تا در کانون نگاه آنها طوفان به پا شود اما امروز ما نوار شکست های پی درپی امریکا را می بینیم و اگر امروز شیطان بزرگ به دست و پا افتاده بخاطر همین شرایط بوجود آمده برای قدرت استبکاری آن است.

این فرمانده نظامی گفت: چه شده که امریکایی  که به لحاظ  محاسبات مادی بزرگترین قدرت نظامی جهان است و در تمام جنگ هایی که در قرن اخیر اتفاق افتاده یک طرف قضیه بوده و هر وقت هم از این قدرت استفاده کرده به صورت آتش بار همه ی امکانات، سیاسی، تبلیغاتی، تجهیزاتی خود را به میدان آورده نتوانسته در مقابل جمهوری اسلامی پیروزی کسب کند؟

غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد: زمینه این حوادث عظیم، کار بزرگی  است که ملت ایران به رهبری امام راحل در سال 57 انجام داد و توانست بزرگترین سنگر امریکا را در منطقه ی غرب آسیا آزاد کند و زمینه ساز آزادی جهان اسلام و بستر حکومت جهانی حضرت ولی عصر ارواحنا فدا باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:  وقتی می بینیم رئیس جمهور امریکا از تریبون رسمی می آید و ملت ایران را تهدید می کند، بخاطر ناتوانی آنهاست اگر کسی توان  اقدام داشته باشد تهدید نمی کند عمل می کند این نشان از بی خاصیتی و بی عملی  این قدرت مادی است؛ او نمی تواند تدابیر اتاق های فکر امریکا را در قبال جمهوری اسلامی عملیاتی کند و این واقعیتی است غیر قابل انکار که خود آنها هم به آن اذعان دارند.

وی افزود: این بی خاصیتی و بی فایدگی قدرت مادی نشان از حضور به موقع ملت ایران در صحنه های مختلف و هدایت امام خامنه‌ای (مدظله) در رهبری این انقلاب الهی  است.

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی یادآور شد: شبی که در سوریه کاخ ریاست جمهوری هم محاصره شد شهید همدانی به کاخ بشار اسد آمد و از او خواست تا دستور مسلح کردن نیرو های بسیج مردمی را بدهد و امروز ما می بینیم خاک سوریه  دارد از لوس وجود مزدوران استکبار و تکفیری ها پاک می شود زمانی حتی ناتو  هم آمد در صحنه ی سوریه وارد بشود، ناتو یعنی قدرت نظامی امریکا و همپیمانانش، اما نتوانستند عمل بکنند.

 غلامرضا سلیمانی گفت: اگر می بینیم آقای ترامپ قبل از ریاست جمهوری یک جور صحبت می کرد و بعد از رسیدن به ریاست جمهوری جور دیگری صحبت می کند نباید فراموش بکنیم که این صحبت ها مواضع نظام حاکم بر حکومت امریکا است و اگر دموکرات ها هم روی کار می آمدند همین مواضع را می گرفتند تنها در ابزار، دموکرات ها با جمهوری خواهان اختلاف دارند اما در هدف  یک چیز را دنبال می کنند.

 وی افزود: امریکایی ها یک راهبرد کلی از ابتدای پیروزی انقلاب داشتند و دارند و آن مقابله همه جانبه با انقلاب اسلامی است و هیچ گاه آن را تغییر نمی دهند؛  اما گاهی  اوقات اولویت های آنها تغییر می کند.

 سردار سلیمانی با بیان اینکه مسئله  امریکایی ها با جمهوری اسلامی  مسئله ی هسته ای و یا نفوذ منطقه ای سپاه پاسدارن نیست گفت: آنها با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند چون انقلاب اسلامی مولفه های قدرت را در دنیا تغییر داده است و آنها باید از خیلی از مناطق تحت اشغال خود خارج شوند و به داخل کشور خود بازگردند و به مشکلات فراونی که در آن وجود دارد و ما شاهد آن هستیم بپردازند. 

فرمانده سپاه صاحب الزمان در پایان تاکید کرد: این تدبیر که امیر موسوی فرمانده دلاور ارتش جمهوری اسلامی در محضر مقام معظم رهبری (مدظله)  به آن اشاره کردند راهبرد جمهوری اسلامی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش مقتدر و پیروز جمهوری اسلامی که ارتش انقلاب اسلامی هم هست تا فتح تمام سنگرهایی که در اختیار نظام استکباری است، دستشان از هم جدا نمی شود و در کنار سایر فرزندان ملت های بزرگ مسلمان این پیروزی را نصیب جهان اسلام خواهند کرد./1304/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات