۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۳۵۷۰۹
با ۵ هزار عنوان کتاب؛

نمایشگاه کتاب گنج دانایی در اهواز افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب «گنج دانایی» به مناسبت ایام اربعین حسینی و پاسداشت هفته کتاب و کتابحوانی با ۵ هزار عنوان کتاب در کتابخانه مرکزی اهواز افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه کتاب گنج دانایی در اهواز افتتاح نمایشگاه کتاب گنج دانایی در اهواز افتتاح نمایشگاه کتاب گنج دانایی در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  نمایشگاه بزرگ کتاب «گنج دانایی» به مناسبت ایام اربعین حسینی و پاسداشت هفته کتاب و کتابحوانی با 5 هزار عنوان کتاب امشب در کتابخانه مرکزی اهواز افتتاح شد.

در همین راستا منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب گنج دانایی در اهواز گفت: یکی از راه های در دسترس قرار دادن کتاب به مردم برپایی نمایشگاه های مناسبتی است که امروز با آغاز این رویداد فرهنگی، به پیشواز هفته کتاب و کتابخوانی (از 20 آبان تا 2 آذر) خواهیم رفت.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان اینکه هدف از راه اندازی این نمایشگاه کتاب دسترسی آسان مردم به کتاب و کمک به همشهریان اهوازی برای انتخاب بهتر و آغاز هفته کتاب است، افزود: خوشبختانه در این نمایشگاه خلاقیت های بکار گرفته شده تا در مدت یک ماه در سه بخش عمومی، کودک و نوجوان و کمک درسی فعالیت کند.

این مقام مسؤول ابراز داشت: نمایشگاه مذکور با 5 هزار عنوان در بخش های مختلف مذهبی، روانشناسی، ادبیات، رمان، تاریخ، پزشکی، داستان های کودک و نوجوان و زبان های خارجه، قرآن و مفاتیح با تخفیف  40 درصد برگزار شده است.

همچنین در آیین افتتاح این نمایشگاه، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه های کتاب در طول سال و مناسبت های مختلف، خدمت و تلاش در حوزه فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: مردم خوزستان در سال های اخیر با خرید بیش از یک میلیارد تومان در نمایشگاه های استان نشان دادند که به کتاب علاقه مند هستند و این مسأله نشان دهنده ورود کتاب به سبد اقتصادی خانواده های خوزستانی است.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه کتاب گنج دانایی از تاریخ 8 آبان تا 2 آذر  ماه همه روزه در ساعت‌ های 8 تا 22 به کتابخانه مرکزی خوزستان واقع در ساحلی غربی- جنب پارک دولت مراجعه کنند./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات