۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۵۳۵۷۲۲
از سوی رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان تهران صورت گرفت؛

اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در استان تهران

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران با بيان اينكه روز ۱۳ آبان داراي اهمیت فراواني است، مسیرها و محل تجمع راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی در سراسر این استان را اعلام کرد.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران، روز 13 آبان را پر اهمیت دانست و گفت: در این ایام همه باید با نقشه‌های شوم استكبار به سرکردگی آمريكا بیشتر آشنا شوند.

وي عنوان كرد: تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور روز ۱۳ آبان از ساعت ۹:۳۰ صبح در نقاط مختلف استان تهران برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بيان اينكه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی متعلق به قشر و گروه خاصی نیست و آحاد مردم در این مراسم شرکت خواهند کرد، ادامه داد: پیش بینی و هماهنگی های لازم برای برگزاری با شکوه تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان ماه انجام شده است و انشاءالله با حضور باشکوه مردم در صحنه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده خواهد شد.

وي افزود: بدون تردید مردم در روز ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی را به اظهارات سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا خواهند داد و نشان می دهند که شعار مرگ بر آمریکا هیچگاه از ادبیات سیاسی ملت ایران حذف شدنی نیست.

مدير حوزه علميه امام صادق(ع) ورامين با بیان این که مردم ایران، روز ۱۳ آبان با شعارهای «غیرت انقلابی» و «هر ایرانی یک سپاهی» پاسخ اظهارات ضد ایرانی ترامپ را خواهند داد، تأكيد كرد: مردم در سراسر کشور عزیزمان به ویژه در استان تهران در صفوف به هم فشرده به یاوه گویی های ترامپ پاسخ می دهند.

وي تصريح كرد: امروز دیگر ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده و دیگر کشورها از آمریکا تبعیت نمی کنند، اما آن چه در خصوص برجام اتفاق افتاد و می افتد، این است که این مذاکرات بنا بر مصالحی انجام شد و رهبری نیز با کلیات آن موافق بودند، اما متأسفانه در برخی از جزئیات نظر رهبری عملی نشد، که قطعاً برخی حضرات باید در تاریخ انقلاب اسلامی ایران پاسخگو باشند.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران در پايان مسیرهای راهپیمایی و محل تجمع مردم شهرستان های استان تهران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به شرح زیر اعلام کرد:

پاکدشت: تجمع در میدان آزادگان

قرچک: از میدان کلانتری تا مصلای نماز جمعه

پیشوا: از مسجد امام خمینی(ره) تا مصلای نماز نماز جمعه

بهارستان: از فلکه دوم گلستان

پردیس: از میدان عدالت تا میدان امام(ره)

ملارد: میدان ارغوان به سمت مصلای نماز جمعه

قدس: خیابان دکتر بهشتی-خیابان شهید نبوی مقابل آموزش و پرورش

فیروزکوه: از میدان معلم تا امامزاده اسماعیل

دماوند: از میدان امام(ره) تا میدان ۱۷ شهریور

شهرری: خیابان فداییان اسلام از جلوی کانون سمیه به سمت میدان اصلی شهرری

لواسانات: تجمع در میدان امام خمینی(ره)

ورامین: از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار علی نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران

نسیم شهر: از میدان شهید رجایی به سوی شهرداری/804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات