۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۳۵۷۵۴
نمایشگاه مطبوعات/ شمخانی مطرح کرد؛

توان نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران دفاعی است نه تهاجمی

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این که ایران هیچ گاه به تقویت سلاح های تهاجمی نپرداخته و نمی پردازد، گفت: توان نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران دفاعی بوده و هست و نیازی به تقویت سلاح های تهاجمی ندارد.
شمخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها حضور پیدا کرد و در تالار گفت و گوی 2، به گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه پرداخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی مبنی بر در حصر بودن اصحاب فتنه، اظهار داشت: افرادی که در حصر هستند هر گاه اراده کنند می توانند هر کس را که بخواهند با او دیدار کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه تصریح کرد: اگر چه اصحاب فتنه می توانند هر کس را که می خواهند ببینند اما هر کس به اراده خودش و بدون درخواست این افراد، نمی تواند با آن ها ملاقات داشته باشد.

وی در بخش دیگری در پاسخ به این سؤال که برخی معلمان به دلیل مشکلات صنفی در زندان به سر می برند، اظهار داشت: هیچ کدام از این افراد به خاطر مسائل صنفی در زندان نیستند و علت آن در موارد دیگری است.

شمخانی با بیان این که ایران هیچ گاه به تقویت سلاح های تهاجمی نپرداخته و نمی پردازد، تأکید کرد: توان نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران دفاعی بوده و هست و نیازی به تقویت سلاح های تهاجمی ندارد.

وی در پایان سخنان خود گفت: توان نظامی ایران به حدی بالاست که موشک های دفاعی قاره پیما می سازد و اصلا نیازی به خرید چنین تسلیحاتی ندارد./840/۲۰۱/ح

ارسال نظرات