۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۳۵۷۸۶
سردار جزایری:

پاسخ یاوه گویی ها را در میدان عمل می دهیم/ اجازه نمی دهیم سیاست های آمریکا در منطقه پیاده شود

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به یاوه گویی های سران استکبار به ویژه سران آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما بیشتر ترجیح می دهیم پاسخ ترامپ و هیأت حاکمه شرور آمریکا را در میدان های عمل بدهیم.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سید مسعود جزایری معاون و سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح امروز با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به یاوه گویی های سران استکبار به ویژه سران آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما بیشتر ترجیح می دهیم پاسخ ترامپ و هیأت حاکمه شرور آمریکا را در میدان های عمل بدهیم.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به کمک مقاومت توانسته سیاست های شیطانی آمریکا را در منطقه دچار شکست های استراتژیک کند.

سردار جزایری با اشاره به عصبانیت مستکبران از ایران و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بدیهی است که آمریکایی ها و صهیونیست ها از جمهوری اسلامی ایران و نهادهای انقلابی همانند سپاه پاسداران خشمگین و عصبانی هستند، ما راه روشنی را در پیش داریم، آینده برای ما کاملا شفاف است.

وی ادامه داد: اجازه نمی دهیم که سیاست های آمریکا در منطقه پیاده سازی شود، تلاش می کنیم مردم منطقه به حق واقعی نائل شوند و این راه را به قوت ادامه می دهیم./1323/۲۰۱/ح

ارسال نظرات