۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۳۵۸۱۶
نمایشگاه مطبوعات؛

بازدید نائب رییس مجلس شورای اسلامی از غرفه خبرگزاری رسا

پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.
بازدید نائب رییس مجلس شورای اسلامی از غرفه خبرگزاری رسا بازدید نائب رییس مجلس شورای اسلامی از غرفه خبرگزاری رسا بازدید نائب رییس مجلس شورای اسلامی از غرفه خبرگزاری رسا بازدید نائب رییس مجلس شورای اسلامی از غرفه خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا  مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، از غرفه خبرگزاری رسا دیدن کرد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در این بازدید در گفت و گو با مدیران خبرگزاری رسا با اهداف این خبرگزاری حوزوی آشنا شد.

پزشکیان  در ادامه بازدید از خبرگزاری رسا برای این خبرگزاری حوزوی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش رسا، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه است که در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار شده است.

در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.

گفتنی است، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات روز جمعه (۵ آبان ماه) آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان نیز در مصلی تهران برپا خواهد بود./۱۳۲۳۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات