۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۳۵۸۲۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

هماهنگی و وحدت رویه مسؤولان سبب ناکامی دشمنان می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اهمیت هماهنگی و وحدت رویه مسؤولان در مواجهه با دشمنان، ناکامی دشمنان در اجرای توطئه‌های مختلف را نتیجه اتحاد و همدلی مردم و مسؤولان دانست.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از مسؤولان، با اشاره به اهمیت هماهنگی و وحدت رویه مسؤولان در مواجهه با دشمنان، ناکامی دشمنان در اجرای توطئه‌های مختلف را نتیجه اتحاد و همدلی مردم و مسؤولان دانست.

وی افزود: ابتر گذاشتن اهداف استکباری دشمنان نظام محمدی و علوی یکی از پیامدهای خصلت زیبایی همدلی وهم زبانی است؛ زیرا با داشتن وحدت رویه دشمنان در آرمان‌ها و آرزوهایشان ناکام خواهند شد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: روشن است در نظامی که مردم در آن بر اساس ولایت زندگی می‌کنند و دل‌ها بر اساس دیانت و معنویت به هم گره خورده است فعالیت‌های دشمنان راه به جایی نمی‌برد و همواره تیر آنها به سنگ می‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با یادآوری آثار ناهمدلی بین مسؤولان، به پیامدهای منفی اختلاف و ناهمدلی بین حاکمان و مردمان از نگاه امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: اگر مردم بر حکومت چیره شوند یا زمامدار بر رعیت ستم کند پیامدهای بدی رخ می‌نماید.

وی از بین رفتن وحدت و همدلی، آشکار شدن نشانه‌های ستم، افزایش نیرنگ بازی در دین، متروک شدن راه گسترده و روشن پیامبر و قرار گرفتن هواپرستی به‌عنوان اساس کار را از نتایج نبود همدلی و وحدت رویه بین مردم و مسؤولان دانست.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی ادامه داد: امام نخست شیعیان می‌فرماید: در صورت ناهمدلی بین مسؤولان احکام دین تعطیل می‌شود، دل‌های بیمار بسیار خواهد شد، در برابر حقی که بر زمین مانده واکنشی دیده نمی‌شود و کسی بر باطلی که فرهنگ شده نمی‌شورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در چنین جامعه‌ای نیکان خوار و برکنار خواهند شد، بدان به قدرت راه پیدا خواهند کرد و کیفر الهی بر بندگان بزرگ و دردناک خواهد بود./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات