۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۵۳۵۸۳۸
رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

تحریم ها هیچ تاثیری در ارتقای توان موشکی ایران ندارد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحریم های دشمنان نظام هیچ تاثیری در ارتقای توان موشکی ایران نخواهد داشت.
سرلشکر باقری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، سرلشگر محمد باقری پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از نمایشگاه کشفیات و توانمندی های انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی اظهارداشت: ایران از نظر وضعیت دفاعی، کشور جمهوری اسلامی ایران در بهترین صورت قرار دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون قدرت بازدارندگی و توان دفاعی و همچنین ایثار و فداکاری های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران موید این امر است که ایران از نظر دفاعی در بهترین وضعیت قرار دارد.

سرلشکر باقری اضافه کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران  توسط دانشمندان ما  از جهت برد در حد دوهزار کیلومتر در داخل جهت دفاع از کشور طراحی و تولید شده و در شهر های موشکی ما قرار دارند.

وی گفت: تمامی موشک های ما از نظر دقت هم، در اکثر موارد نقطه زن هستند و تاکیدی که ما بر نقطه زن بودن آنها  داریم بر این دلیل است که موشک های هسته ای  از نظر تعالیم اسلامی ما حرام  است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهارداشت: در حالی که تمامی کشور های جهان که سلاح هسته ای را  تولید کردند بر نقطه زن بودن تاکید ندارند و در سلاح های هسته ای نقطه زن بودن اهمیتی ندارد.

سرلشکر باقری افزود: از اصول راهبردی ما هست که این موشک ها صرفا دفاعی بوده و قصد تهاجم به هیچ کشوری را ندارند و همچنین شایان ذکر است که تماما بومی و داخلی بوده  تحریم ها هیچ تاثیری بر آنها  ندارند.

وی یاد آور شد: الحمدالله امروز در بهترین وضعیت امنیتی  به سر می بریم، امنیت استان آذربایجان غربی از نظر شاخص های مختلف مانند استان های داخلی کشور شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: ما در استان بخش های زیادی را بازدید کردیم لذادر جهت ارتقا و تقویت توانمندی های مرزبانی و انتظامی تصمیمات خوبی گرفته شد.

سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه فرماندهان نیروی زمینی سپاه، مرزبانی و جانشین ناجا از مناطق مختلف مرزی استان نیز بازدید کرد./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات