۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۵۳۵۸۶۱
نمایشگاه مطبوعات؛

فراهم کردن زیرساخت های لازم نخستین گام در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین گام در مسیر تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، فراهم کردن زیرساخت ها برای به کیفیت رساندن تولیدات داخلی است.
نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا محمد حسینی  نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، بیان کرد: تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی زمان بر است، زیرا زمانی که در بحث تولید در حال رکود هستیم نمی توانیم از کارخانه ها انتظار تولید جنس با کیفیت داشته باشیم.

اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی باید از درون فرهنگ مردم شروع شود

 نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سیاست اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی چندین سال است که در دستور کار کلان کشور قرار دارد اما با توجه به اتفاقات اخیر و تشدید تحریم ها، برای اجرای این سیاست اهتمام بیشتری ورزیده شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این که سیاست اقتصاد مقاومتی صرفا بحث دولت، مجلس و سایر دستگاه های اجرایی نیست، گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی باید از درون فرهنگ ذاتی مردم شروع شود.

حسینی ادامه داد: اولین گام برای برای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، فراهم کردن زیرساخت ها برای به کیفیت رساندن تولیدات داخلی است.

نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام بخش نامه ها و  جلسات دولتمردان در جهت اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است اما اثربخشی آن منوط بر فراهم کردن شرایط لازم است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این که هزینه و زمان بهبودی بیش از پیشگیری است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید قبل از این که اقتصاد به بیماری دچار شود، آن را واکسینه کند.

به گزارش رسا، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه است که در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار شده است.

در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.

گفتنی است، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات روز جمعه (۵ آبان ماه) آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان نیز در مصلای تهران برپا خواهد بود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات