۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۳۵۸۷۲
نماینده ولی فقیه در اندیمشک:

سمن های محیط زیست فعالیت های خود را به مساجد و مدارس گسترش دهند

امام جمعه اندیمشک گفت: سازمان های مردم نهاد باید تعامل بین همدیگر را تقویت کرده و مطالبه گری را در رأس امور خود قرار دهند.
اندیمشک اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد زیست محیطی اندیمشک امروز سه شنبه 9 آبان با حجت الاسلام مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک و نماینده ولی فقیه در این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه اندیمشک در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: بخشی از فقه اسلامی مربوط به محیط زیست است و می طلبد به این مقوله مهم توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف سمن ها ایجاد حساسیت و جلب توجه مردم نسبت به مسائل زیست محیطی است، گفت: سازمان های مردم نهاد باید تعامل بین همدیگر را تقویت کنند و مطالبه گری را در راس امور خود قرار دهند.

وی افزود: تنها از این طریق است که مردم نسبت به اهمیت محیط زیست حساس می شوند و این، بر اهمیت سمن ها می افزاید.

امام جمعه اندیمشک ابراز داشت: از سمن های زیست محیطی انتظار می رود که فعالیت های خود را در سطح مدارس، مساجد و پایگاه های بسیج گسترش دهند تا جامعه با اهمیت محیط زیست آشنا شوند.

گفتنی است، در ادامه این نشست اعضای سازمان های مردم نهاد محیط زیستی نظرات و ایده های خود را بیان کردند.

لازم به ذکر است، از مهمترین مصوبات نشست فعالان محیط زیست شهرستان اندیمشک با امام جمعه این شهرستان می توان به عضویت رئیس اداره محیط زیست در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اندیمشک با دستور نماینده ولی فقیه در اندیمشک اشاره کرد./9453/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات