۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۳۵۸۹۷
نمایشگاه مطبوعات؛

دریادار سرنوشت: سیستم موشکی ما فقط برای امور دفاعی است/ بازدید از تسلیحات نظامی تنها یک بازی سیاسی است

فرمانده سابق نیروی دریایی در مورد لزوم تقویت سیستم دفاعی و موشکی ایران گفت: سیستم موشکی امروز ما فقط برای امور دفاعی است تا دشمن به فکر تعرض نیفتد، بنابراین ما باید سیستم موشکی خود را تقویت کنیم.
 مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در  سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

امیر سرتیپ دریادار ناصر سرنوشت از فرماندهای نیروی ارتش در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات در مورد لزوم حمایت از سیستم دفاعی کشور و تقویت قدرت موشکی، گفت: این کار نیازمند جمع‌آوری اطلاعات است به این معنا که در این زمینه اطلاعات ما باید به روز و موثق باشد و دیگر زمان اخبار غیرموثق گذشته است.

وی ادامه داد: ما امروز برخوردار از منابع خبری هستیم، اخبار مرتبط با سیستم موشکی باید در اختیار مردم قرار گیرد، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی سیستم‌های دفاعی کشور ما هستند که باید برای آنها تبلیغات انجام شود زیرا مردم باید بدانند ما چه نیروی دریایی، هوایی و یا زمینی داریم.

دریادار سرنوشت تأکید کرد: امروز در بندرعباس در جزایر مختلف و بر روی آب‌های خلیج‌فارس نیروی دریایی ما کارهای جدیدی را انجام داده است و چرا مردم ما نباید بدانند، در حال حاضر ما موشک جماران را در آب‌های کشورمان داریم.

وی یادآور شد: سیستم موشکی امروز ما فقط برای امور دفاعی است تا دشمن به فکر تعرض نیفتد، بنابراین ما باید سیستم موشکی خود را تقویت کنیم و رسانه‌ها باید با توضیحاتی که ارائه می‌کنند مسؤولان را آگاه نمایند تا آنها نیز براساس اطلاعات موثق بتوانند تصمیم‌گیری کنند.

دریادار سرنوشت افزود: امروز ارثی که از امنیت به ما رسیده است به خاطر کسانی است که عزیزترین مایه هستی خود را بر کف دست گذاشتند و سبب بقای امروز ما و کشورمان شدند، شهدای ما نمردند و زنده هستند و توقع دارند ما وارث امنیت آنها باشیم.

وی ابراز داشت: جمع‌آوری اطلاعات امروز برای تقویت سیستم موشکی و سایر تسحیلات نظامی راحت‌تر شده است زیرا اطلاعات به راحتی در دسترس است و می‌توان از فضای دستیابی به اطلاعات به راحتی استفاده کرد، در گوگل با یک سرچ راحت می‌توان انبوه اطلاعات را به دست آورد.

دریادار سرنوشت درباره بازدید از تسلیحات نظامی ایران بیان کرد: این سخنان و کارها تماما بازی سیاسی است و آنها می‌خواهند برای گرم بودن محفل خودشان این موضوعات را مطرح کنند، در نهایت همه‌ اینها در پشت استکبار بزرگ برای فروش اسلحه و کشتن بیشتر مسلمانان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امروز وقتی هواپیمای عربستانی یمن را بمباران می‌کند و مسلمانان را می‌کشد چه معنایی دارد، مگر آن مردمی که در یمن زندگی می‌کنند مسلمان نیستند، خلبانی که بمب برسر مردم می‌اندازد و مردم یمن هر دو مسلمان هستند اما چه کسی این شرایط را به وجود آورده است که مسلمان؛ برادر مسلمان خود را بکشد.

دریادار سرنوشت در رابطه با اقلیم کردستان نیز تصریح کرد: موضوعی چون اقلیم کردستان کاملا یک حرکت سیاسی برای بازار گرمی استکبار است، در این میان ما باید آگاه باشیم و بدانیم که دین و مسلک ما به خطر نیفتد، اتفاقاتی که امروز استکبار در حال رقم زدن آن است همچون جنگ‌های صلیبی گذشته است.

وی در پایان گفت: امروز استکبار جهانی به دنبال کشتن مسلمانان است، چرا هر چه جنگ و بدبختی است در خاورمیانه رخ می‌دهد، در این میان ما نباید بگذاریم دشمن روی مغز ما کار کند و باید متحد باشیم./816/۲۰۱/ح

ارسال نظرات