۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۳۵۹۱۴
از سوی دانش آموزان دبیرستان نوید صالحین صورت گرفت؛

جمع آوری کمک های نقدی برای مسلمانان مظلوم میانمار

در یک حرکت انقلابی از سوی دانش آموزان دبیرستان نوبت اول نوید صالحین، جمع آوری کمک های نقدی برای مسلمانان مظلوم میانمار صورت گرفت.
اهواز اهواز اهواز اهواز

علی رحمانی، معاون پرورشی مدرسه دبیرستان نوبت اول نوید صالحین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با کمک به مردم مظلوم یمن و میانمار و دیگر ملت های مظلوم و طبق فرموده آیت الله موسوی جزایری، تصمیم گرفتیم که یک حرکت خودجوش و انقلابی در خود مدرسه راه بیندازیم.

معاون پرورشی مدرسه دبیرستان نوبت اول نوید صالحین افزود: در این راستا موضوع کمک به مردم میانمار را با دانش آموزان مدرسه دوره اول نوید صالحین در میان گذاشتیم و  استقبال بسیار خوبی نسبت این پیشنهاد از سوی دانش آموزان به عمل آمد.

این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: یک صندوق در خود مدرسه به منظور جمع آوری کمک های نقدی برای مردم مسلمان مظلوم میانمار گذاشته شد که با استقبال پرشور دانش آموزان مواجه شد و از دانش آموزانی که انتظار کمک هم نمی رفت؛ اما کمک کردند.

رحمانی تصریح کرد: برپایی نماز جماعت، برگزاری مسابقه نماز، مسابقات قرآن و دیگر فعالیت های فرهنگی از دیگر فعالیت های معاونت پرورشی مدرسه دوره اول نوید صالحین است.

لازم به ذکر است، این صندوق کمک های نقدی به مردم مظلوم مسلمان میانمار شامگاه گذشته به آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان واگذار شد.

گفتنی است، مدرسه دوره اول نوید صالحین در منطقه کیانپارس اهواز واقع شده است که نزدیک به 250 دانش آموز دارد./9453/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات