۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۳۵۹۳۶
نمایشگاه مطبوعات؛

رسانه‌ها به دنبال تولید محتوای فاخر فرهنگی در عرصه اخلاق اجتماعی باشند

توریان با اشاره بر ضرورت سرمایه‌گذاری فرهنگی در عرصه اخلاق اجتماعی، گفت: در عصر حاضر رسانه‌های کشور باید به دنبال تهیه محتوای فاخر فرهنگی باشند تا از وقوع و بروز مشکلات اجتماعی جلوگیری شود.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی توریان، رییس دفتر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، از غرفه خبرگزاری رسا بازدید کرد و به گفت‌و‌گو با خبرنگار این رسانه حوزوی پرداخت.

مهدی توریان با امید‌بخش خواندن فعالیت‌‌های خبرگزاری رسا در حوزه‌هایی مختلف، اظهار داشت: متأسفانه برخی از خبرگزاری‌ها و مجموعه‌های خبری اهمیتی به گفتمان سازی دینی و فرهنگی در کشور نمی‌دهند.

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، افزود: چنین رسانه‌هایی صرفاً به دنبال تهیه اخبار زرد، حاشیه‌‌پردازی و جذب مخاطب هستند.

وی با اشاره بر ضرورت سرمایه‌گذاری فرهنگی در عرصه اخلاق اجتماعی، ابراز داشت: در عصر حاضر رسانه‌های کشور باید به دنبال تهیه محتوای فاخر  فرهنگی باشند تا از وقوع و بروز مشکلات اجتماعی جلوگیری شود.

رییس دفتر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان این که 15 میلیون پرونده قضایی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: از جمهوری اسلامی ایران که یک کشور اسلامی، انقلابی و دوستدار اهل بیت‌(ع) است، وجود این مقدار پرونده قضایی خوشاید نیست.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه رسانه‌ها و فعالان فرهنگی نتوانند مشکلات اجتماعی جامعه را مرتفع سازند، جوانان به کشور و آینده کشور بی‌اعتماد خواهند شد./878/پ۲۰۱/س

ارسال نظرات