۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۳۵۹۴۹
آیت الله علما:

قاچاق کالا اقتصاد کشور را فلج می کند

آیت الله علما با اشاره به اینکه قاچاق کالا اقتصاد کشور را فلج می کند گفت: باید سلامت بازار حفظ شود؛ زیرا حفظ سلامت بازار موجب رونق گرفتن اقتصاد خواهد شد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مسؤولان و کارکنان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف استان ابراز داشت: بازاریان از دیرباز قشری معتمد، متدین و اثرگذار بوده و همواره نقش غیر قابل انکاری در اداره جامعه داشته اند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید اداره بازار از سوی بازاریان صورت گرفته و در حد امکان مانع از برخوردهای تعزیری شد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت خاصی برخوردار بوده و باید همگان به دنبال تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور باشند.

آیت الله علما بیان داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات بوده و باید همه مردم و مسؤولان خود را ملزم به تحقق اقتصاد مقاومتی و نجات اقتصاد کشور بدانند.

وی در ادامه اظهار داشت: باید سلامت بازار حفظ شود زیرا حفظ سلامت بازار موجب رونق گرفتن اقتصاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: باید از تولید ملی حمایت قاطعانه صورت گرفته و با قاچاق کالا مقابله کرد زیرا قاچاق کالا اقتصاد کشور را فلج می کند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: باید برای بهبود اقتصاد کشور برنامه ریزی کرده و اجازه ندهیم واردات بی رویه و قاچاق کالا به تولید و تولید کنندگان داخلی ضربه وارد کند./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات