۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۳۶۰۳۷
عضو هیأت علمی پژوهشکده الهیات و خانواده خبر داد؛

فراخوان فصلنامه اخلاق برای ارائه مقالات با موضوع«اخلاق تبلیغ دینی»

حجت الاسلام هادی از همه مبلغان و صاحبان اندیشه در زمینه اخلاق برای ارائه مقاله با سرفصل های اخلاق تبلیغ در فرآیند کلان تبلیغ، اخلاق تبلیغ در فضای مجازی، اخلاق تبلیغ در مبلغان مستقر و اخلاق تبلیغ دانش آموزی‏ دعوت به همکاری کرد.
اخلاق

حجت الاسلام اصغر هادی، عضو هیأت علمی گروه اخلاق پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ‏در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان درباره فراخوان مقاله با موضوع«اخلاق تبلیغ دینی» در فصلنامه علمی ترویجی اخلاق، با دعوت از عموم فضلای حوزه های علمیه و طلاب و مبلغان اسلامی اعم از سنتی و نوین برای ارائه مقاله در این زمینه، گفت: افزون بر  افراد ذکر شده دیگر فرهیختگان و صاحبان قلم در عرصه اخلاق دینی هم می توانند برای تدوین مقاله اقدام کنند.

وی ادامه داد: سرفصل هایی که برای ارائه مقاله در نظر گرفته شده شامل 4 رشته اخلاق تبلیغ در فرآیند کلان تبلیغ، اخلاق تبلیغ در فضای مجازی، اخلاق تبلیغ در مبلغان مستقر و اخلاق تبلیغ دانش آموزی می شود و علاقمندان می توانند در این سرفصل ها به نگارش مقاله مقاله بپردازند.

عضو هیأت علمی گروه اخلاق پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به حمایت از مقاله های مطلوب و موفق، افزود: پس از ارسال چکیده مقاله در صورت پذیرفته شدن چکیده مقالات برای تدوین با نویسندگان تماس گرفته می شود و به مقالات پذیرفته شده حق التألیف تعلق خواهد گرفت.

حجت الاسلام هادی با بیان اینکه مقالات ارسالی باید در سطح علمی پژوهشی باشند، ابراز داشت: فصلنامه در حال ارتقاء علمی است و بنابراین می طلبد تا سطح علمی مقالات نیز قابل قبول باشد، مهلت نهایی ارسال چکیده مقالات تا پایان آذرماه 1396 خواهد بود.‏

وی در خصوص نحوه ارسال مقالات از سوی نویسندگان و محققان، گفت: پس از تدوین لازم است تا چکیده مقالات در وبسایت فصلنامه اخلاق به آدرس Akhlagh.Morsalat.ir بارگذاری شود تا پس از بازبینی و بررسی چکیده مقاله از سوی کارشناسان اقدمات بعدی در روند پذیرش مقاله صورت گیرد.

عضو هیأت علمی گروه اخلاق پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اهمیت فراوان اخلاق تبلیغ و لزوم توجه به این عرصه در تبلیغ مبلغان در حوزه های تخصصی، اظهار داشت: تحقیق در این زمینه ها و ارائه مقالات علمی می تواند راهگشا باشد و زمینه تبلیغ مؤثر و گسترده را فراهم خواهد کرد. /869/ت۳۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات