۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۳۶۰۵۷
حجت الاسلام والمسلمین فلاحیان:

استکبار جهانی اقتصاد کشور را هدف گرفته است/ مدیران مراقب نفوذ اقتصادی باشند

وزیر اسبق اطلاعات با بیان این که افزون بر مسائل امنیتی، نظامی و فرهنگی مسأله اقتصادی نیز مورد هجمه جدی دشمن است، ابراز داشت: دشمنان می خواهند مردم را ناراضی کنند تا مردم از نظام برگردند.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و سومین نمایشگاه مطلبوعات و رسانه ها، به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد اقتصاد امن اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب دغدغه های بسیاری درباره اقتصاد دارند و تأکید دارند که روند اقتصادی اصلاح شود.

وی افزود: علت این دغدغه ها این است که استکبار جهانی اقتصاد کشور را هدف گرفته تا بر مردم فشار بیشتری وارد کند، البته دشمن در مسائل نظامی و فرهنگی نیز ورود پیدا کرده اما مهم ترین کار استکبار این است که اجازه ندهد ایران و کشورهای مستقل روی پای خود بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحیان اظهار داشت: زمانی که بنده وزیر بودم مشاهده می کردم که آمریکایی ها با عوامل خود در تولید و فروش لاستیک هم دخالت می کنند، در حال حاضر نیز اینگونه است و دشمن عوامل زیادی دارد که به نحوی اقتصاد کشور را با پول و استخدام انسان ها دچار مشکل کند.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که این خیانت ها را می کنند نمی دانند که افراد اطلاعاتی دشمن با همکاری برخی مثلا کارخانه ها را می خرند و آن را از کار می اندازند تا ضربه وارد کنند، دشمنان در برابر برنامه ها سیاست های جمهوری اسلامی ایران ایستادگی و مقاومت می کنند.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان این که افزون بر مسائل امنیتی، نظامی و فرهنگی مسأله اقتصادی نیز مورد هجمه جدی دشمن است، ابراز داشت: دشمنان می خواهند مردم را ناراضی کنند تا مردم از نظام برگردند و یکی از موضوعات مهم در این راستا مسائل اقتصادی است.

وی عنوان کرد: تیزبینی مدیران اقتصادی در این شرایط بسیار مهم است که مراقب  باشند کسانی کلاهبرداری و نفوذ نکنند و کار را بر هم نریزند، در جاری دستگاه ها وقتی مشاهده می کنیم به اندازه ای کار دارند که فرصت نمی کنند به این مسأله مهم برسند و بسیاری از اوقات از همین مسأله لطمه می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحیان خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور باید به گونه ای باشد که اخلال و تحریم اثری در آن نداشته باشد، رهبر معظم انقلاب می فرمایند چون دشمن هجوم می کند باید مراقب باشیم؛ ساختارهای اداری نیز باید با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد، تعامل باید وجود داشته باشد اما باید بدانیم که در میدان مین قرار داریم و دشمن هر اطلاعاتی که به دست بیاورد سعی در اخلال دارد./1323/پ201/س

ارسال نظرات