۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹
کد خبر: ۵۳۶۰۷۸
با حضور مراجع و علما؛

مراسم ترحیم همشیره آ‌یت الله سبحانی در قم برگزار شد

مراسم ترحیم همشیره حضرت آیت الله سبحانی چهارشنبه شب با حضور مراجع تقلید و علما در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد.
ترحیم همشیره سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم ترحیم همشیره حضرت آیت الله سبحانی چهارشنبه شب با حضور مراجع تقلید و علما در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم یادبود حضرات آیات حسین وحید خراسانی، ناصر مکارم شیرازی، سید موسی شبیری زنجانی، عبدالله جوادی آملی، سید محمد علی علوی گرگانی حضور داشتند.

همچنین آیات  محمدعلی گرامی، سید احمد خاتمی، سید محمدجواد علوی بروجردی، سید محمد سعیدی، محسن فقیهی، مرتضی مقتدایی، محمدجوادفاضل لنکرانی، حسن عالمی، سید محسن خرازی، کریمی جهرمی، علیرضا عرافی، مهدی هادوی تهرانی، حجج اسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، حسین ملکا و جمعی از مسؤولان استان قم از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

حاضران در این جلسه ترحیم با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه ضمن طلب آمرزش از خداوند متعال برای همشیره حضرت آیت الله سبحانی، خواستار علو درجات آن مرحومه از سوی پروردگار متعال شدند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی عضو هیأت علمی جامعة المصطفی به ایراد سخن پرداخت و با تأکید بر این که زن دراسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: شبهه افکنان در این زمینه بسیار فعالیت می کنند و به نادرستی می گویند که اسلام برای زن حقی قائل نیست.

وی افزود: این در حالی است که اسلام جایگاه ویژه ای برای زن در نظر گرفته و این غرب است که شأن و جایگاه زن را از بین برده و از آن به عنوان ابزاری برای عیش و نوش و تبلیغ کالا استفاده می کند، هیچ مکتبی مانند اسلام برای زن ارزش قائل نشده و به آن مقام و جایگاه ویژه نداده است.

گفتنی است، مرحومه رفعت سبحانی چندی پیش در تبریز درگذشت و در این شهر به خاک سپرده شد./1323/۲۰۲/ص

ارسال نظرات