۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۳۶۱۰۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

شرکت حماسی مردم در تظاهرات ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غربی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان را تجدید میثاقی با آرمان های امام و شهدا دانست و گفت: تظاهرات ۱۳ آیان پاسخ پشیمان کننده ای به یاوه گویی های رئیس جمهور دیوانه آمریکا خواهد داد.
حجت‌الاسلام حسین ‌تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان پرداخت و اظهار داشت: شرکت حماسی و گسترده مردم در تظاهرات این روز مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غربی و آمریکایی است.
وی با بیان این‌که تظاهرات 13 آیان بار دیگر پاسخ پشیمان کننده ای به یاوه گویی های استکبار و در رأس آن آمریکای جهانخوار و رئیس جمهور دیوانه آن خواهد داد، خاطرنشان کرد: حوادث تاریخی 13 آبان نشان می دهد که آمریکایی ها نه تنها هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده‌اند، بلکه همه تلاش خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی داشتند.
حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: یوم الله سیزدهم آبان یادآور سه واقعۀ مهـم و تاریخ ساز؛ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران توسط گارد ارتش رژیم ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام (ره) است که با عنوان " روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نامگذاری شده است.
 مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: هر سه واقعه در روحیۀ ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار دارای نقطه مشترک هستند و این روحیه همچنان قوی تر از قبل در آحاد مختلف جامعه ایران وجود دارد و بلکه در میان سایر مسلمانان و آزادگان جهان انتشار یافته و مورد اقبال قرار گرفته است.
وی ادامه داد: امسال بزرگداشت این روز در شرایطی برگزار می شود که استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور دیوانه این کشور با یاوه گویی ها و تهدیدات توخالی و ادعاهای واهی حتی انتقاد دوستان و هم پیمانانش را برانگیخته و تلاشهای بیهوده ای برای خدشه دار کردن چهره پرافتخار سپاه این شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.
حجت الاسلام تقی‌زاده از عموم ملت شجاع و استکبارستیز آذربایجان شرقی دعوت کرد تا با حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی و با شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار که "مصداق اتم استکبار" است، بار دیگر بر مواضع انقلابی خود علیه امریکا و استکبار صحه گذاشته و توطئه های دشمنان را برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران خنثی کنند.
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: تظاهرات مردم تبریز از مبادی مسیرها از ساعت 9:30 صبح شروع و به محل تجمع واقع در سه راهی مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) ادامه داشته و مراسم جایگاه رأس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد. سخنران مراسم نیز فرمانده سپاه عاشورای استان، سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمیان خواهد بود.
وی با اشاره به مسیرهای اصلی تظاهرات یوم الله 13 آبان اظهار داشت: مسیر شماره یک: میدان شهید بهشتی(منصور)- میدان ساعت- محل تجمع، سه راه مصلا ئ مسیر شماره دو: میدان فجر- چهارراه شریعتی- محل تجمع، سه راه مصلا خواهد بود./935/
پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات