۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۳۶۱۲۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

۱۳ آبان روز در هم شکستن هيمنه امپرياليسم جهاني است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تسخير لانه جاسوسي روز در هم شکستن هيمنه امپرياليسم جهاني است، گفت: تسخيرلانه جاسوسي موجب تحکيم پايه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي شده است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با مسؤولان آموزش و پرورش که به منظور هماهنگی مراسم یوم الله 13 آبان برگزار شد، گفت: سیزدهم آبان ماه نماد استقلال خواهی ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت ایران چند دهه است در تاریخ این انقلاب به ثبت رسیده است، افزود: این روز با عظمت چند دهه است که با عزت و شکوه خاصی در حال برگزاری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پیام های بسیاری برای مستکبران عالم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور حماسی خود در این روز با عظمت فریاد آزادی خواه سر خواهند داد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت ایران اسلامی حدود چهار دهه است که در برابر جبهه کفرو  استکبار با اقتدار ایستاده اند، تصریح کرد: این ملت علیرغم همه مشکلات و سختی ها هیچ گاه از مواضع به حق خود کوتاه نیامده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تسخير لانه جاسوسي روز در هم شکستن هيمنه امپرياليسم جهاني است، بیان داشت: تسخيرلانه جاسوسي موجب تحکيم پايه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، تسخير لانه جاسوسي را روز شکست استکبار جهاني دانست و خاطر نشان کرد: پس از سال ها گذشت از اين واقعه تاريخي دشمنان نظام اسلامي از حضور گسترده مردم در اين روز هراس دارند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که پرچم استکبار ستیزی همواره در این کشور برافراشته خواهد ماند، تصریح کرد: این ملت بزرگ هیچ گاه در برابر توطئه و دشمنی های نظام سلطه کوتاه نخواهد آمد و همواره در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب در صحنه حضور دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را برای ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب به کار گرفتند، افزود: هوشیاری و هوشمندی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال های نخست پیروزی انقلاب مانع از تحقق توطئه دشمنان شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که جوانان انقلابی و پیرو خط امام راحل در سیزدهم آبان ماه سال 58 استکبار ستیزی و عدالت خواهی خود را به رخ جهانیان کشیدند، تصریح کرد: به طور حتم 13 آبان جلوه اي از استبداد و استعمار ستيزي مردم اين كشور است که همواره باید گرامی داشته شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بر همه مسائل داخلی کشورمان تسلط کامل داشتند، خاطرنشان کرد: اما پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موجب قطع دستان شیطانی آنها از دخالت در امور کشورمان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تسخیر لانه جاسوسی آن چنان از اهمیت بالایی برخوردار بود که امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامگذاری کردند، تصریح کرد: این حماسه تاریخی تجلی عزت و اقتدار جوانان ایرانی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که اگر دانشجویان انقلابی پیرو خط امام آن اقدام حماسی را انجام نمی دادند آمریکایی ها به دخالت و توطئه افکنی در داخل کشورمان ادامه می دادند، خاطرنشان کرد: آن حرکت دانشجویان خانه فساد آمریکایی ها در داخل کشور را برای همیشه نابود کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی در سیزدهم آبان ماه سال 58 برگ زريني در تاريخ افتخارات اين كشور در مبارزه با استكبار بود، بیان داشت: این روز بزرگ نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است که باید برای همیشه تاریخ باشکوه و عظمت بیشتر برگزار شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دانشجویان پیرو خط امام راحل در سیزدهم آبان ماه سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی، ماهیت واقعی چهره استکبار را برای جهانیان افشا کردند، بیان داشت: این اقدام جوانان انقلابی کشورمان موجب هوشیاری و وحدت هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران در عرصه و صحنه های مختلف شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نیز ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حاضر هستند، خاطرنشان کرد: این ملت علیرغم همه تهدید ها و فشارهای دشمنان، اما با اقتدار پرچم استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را در جهان برافراشته نگه داشته است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تسخير لانه جاسوسي پاياني بر استكبار ستيزي مردم ايران نبود، بلكه آغازي دوباره و تداوم و پويايي روح خروشان و استكبار ستيز مردم بزرگ کشورمان بود، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی استکبار ستیزی در جهان مورد توجه ملت های آزادی خواه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام سلطه همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته است، تصریح کرد: علیرغم همه توطئه ها و فشارهای جبهه استکبار ایران اسلامی، اما این ملت در میان جامعه عزیز جایگاه رفیع و ارزشمندی دارد.

حجت الاسلام صادقی از يوم‌الله 13 آبان به عنوان شاخصي براي حركت به سوي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي یاد کرد و بیان داشت: حماسه‌ 13 آبان نشانگر اين بود که همه قدرت‌هاي شيطاني، اربابان تزوير و مستکبرين عالم از درون پوچ و پوشالي هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در مراسم راهپیمایی امسال نیز پاسخ دندادن شکنی به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا خواهند داد، تصریح کرد: این ملت همیشه در صحنه بار دیگر در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ثابت خواهند کرد که همچنان در برابر زیاده خواهی های دنیای استکبار خواهند ایستاد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات