۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۳۶۱۶۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

تبلیغ در مناطق روستایی سبب مصونیت نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی می شود

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و مورد هدف بودن نسل جوان گفت: تبلیغ در مناطق روستایی و محروم و بصیرت بخشی بین آحاد مردم به ویزه نسل جوان موجب خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان می شود.
طرح بینات
تبلیغ دین

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان بیان داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان در عرصه بصیرت بخشی و معرفت افزایی در جامعه مؤثر است.

وی با اشاره به برگزاری طرح بینات در مناطق روستایی و بهره مندی از ظرفیت تبلیغی طلاب افزود: در اجرای طرح بینات طلاب پایه پنج به بالا در مناطق روستایی مشغول فعالیت و تبیین آموزه های دینی در جامعه هستند، در سایه برگزاری این طرح تلاش می شود نسل جوان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون ساخت.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به مؤثر بودن فعالیت مبلغان در بصیرت بخشی ادامه داد: بصیرت بخشی مهم ترین عامل در راستای خنثی سازی هجمه های فرهنگی و جلوگیری از ورود آسیب ها به کانون خانواده است، در قالب طرح بینات تلاش می شود با تبیین آموزه های دینی سبک زندگی اسلامی و دینی نهادینه شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به وجود خانه های عالم و گسترش مساجد در مناطق مختلف یادآور شد: مبلغان با حضور در این مکان ها به تبیین و ترویج واقعیت های دین می پردازند و با برگزاری دوره های آموزشی قرآنی تلاش می کنند ارزش های دینی را تبیین کنند.

وی در ادامه بیان مسائل روز جامعه، پاسخگویی به احکام و شبهات دینی، اقامه نماز جماعت، بصیرت بخشی بین نسل جوان و آگاه سازی جوانان در برابر توطئه های فرهنگی را از جمله فعالیت مبلغان عنوان کرد.

حجت الاسلام ولی پور برگزاری برنامه های قرآنی را از دیگر برنامه های تبلیغی مبلغان عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش قرآن، حدیث و احکام بین نسل جوان از دیگر برنامه های آموزشی بین جوانان است.

وی یادآور شد: در راستای ارتقای سطح توانایی تبلیغی طلاب به منظور معرفت افزایی بین نسل جوان و مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان دوره های آموزشی برای طلاب برگزار می شود./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات