۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۳۶۱۸۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

راهپیمایی اربعین جاذبه اهل بیت و عظمت تشیع را به جهانیان نشان می‌دهد

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی جاذبه ائمه اطهار (ع) و شکوه و عظمت مکتب تشیع را به جهانیان نشان می‌دهد.
آیت الله مهمان نواز - دیدار مسؤولان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با شماری از روحانیان اعزامی به اربعین حسینی، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف حرکت کاروان اربعین حسینی به مقصد کربلای معلی افزون بر بهره معنوی، زنده نگاه داشتن مکتب سیدالشهدا است.

وی افزود: روحانیان و مبلغان حاضر در آیین عظیم باید معرفی سیره ائمه اطهار، ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت، نشر و گسترش معارف حسینی، تبیین ابعاد مختلف قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و توجه دادن همگان به اهمیت زیارت حضرت امام حسین (ع) را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه زیارت اربعین حسینی شکوه و جلال مکتب شیعه را نشان می‌دهد، اظهار داشت: زیارت اربعین حسینی با خیل عظیم عزادارانی که رهسپار این راهپیمایی معنوی می‌شوند جاذبه اهل بیت (ع) و شکوه و عظمت مکتب شیعه را به جهانیان نشان می‌دهد.

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تجلی حماسه عاشورا و فرهنگ شهادت است و با توجه به اینکه در این راهپیمایی شاهد حضور میلیونی مردم از تمام ادیان و مذاهب هستیم باید با بیان اهداف قیام حسینی، اسلام و مذهب شیعه را به جهانیان معرفی کنیم./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات